Автор Тема: СТО, або технічні запитання та відповіді  (Прочитано 4705 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Olli PolliАвтор темы

  • omnia mea mecum porto! :)
  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 1837
  • Поблагодарили: 2 раз
  • Репутація: +100/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Син Юлій, 5 міс
  • Ваше справжнє ім’я: Ольга
Любі авто-мамки! Хочеться вірити, що ця тема не виявиться надто актуальною.. Але з огляду на сьогодняшній стан доріг та вік машин, стає зрозуміло, що технічних неполадок не уникнути нікому d104.

У цій темі ви можете ставити конкретні запитання по роботі вашої автівки (наприклад: як часто потрібно замінювати масло? який тип тосолу використовується в авто?  налетіла на яму, після цього машину трошки веде в сторону, що це може бути? і т.д.) d130 d143 d104.

На ваші запитання я надаватиму максимально кваліфіковані відповіді z4. Слід одразу ж зазначити, що в питаннях вам потрібно вказувати марку, модель та рік випуску машини. Якщо будуть потрібні більш детальні характеристики - я повідомлятиму.

УВАГА! Деякі питання можуть потребувати консультації з майстром. В такому разі я надаватиму варіанти можливих відповідей та обов'язково вказуватиму, що з цим потрібно звернутись на СТО.

Надіюсь, що цей розділ виявиться справді корисним для вас! d112
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 
Сказали спасибо: NadiaK

Offline Olli PolliАвтор темы

  • omnia mea mecum porto! :)
  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 1837
  • Поблагодарили: 2 раз
  • Репутація: +100/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Син Юлій, 5 міс
  • Ваше справжнє ім’я: Ольга
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #1 : 18 Вересень 2010, 11:27:55 »
Як уникнути поломок авто і як швидко його відремонтувати (ч.І)



Шини. Пам'ятайте правильну величину тиску для вашого автомобіля. Неправильний тиск спричинить за собою розпад і поломки. Точні цифри можна знайти у довіднику або на дверцятах бензобака. Перевіряйте тиск в шинах принаймні раз на два тижні, використовуючи або свій вимірювальний прилад, або в місцевому гаражі. Огляньте зрізи на сторонах шин і зверніть увагу, якщо одну з шин потрібно регулярно підкачувати у неї може бути маленький прокол. Ніколи не забувайте перевіряти тиск в запасному колесі.

Рівень масла в двигуні. Мастило - життєво важливий компонент для змащування і охолодження двигуна. Перевіряйте рівень принаймні раз на два тижні і перед кожною довгою поїздкою. Проводьте заміну масляного фільтру в рекомендовані терміни. Високе споживання масла говорить про проблеми з двигуном.

Вода. Основний охолоджувач для більшості двигунів - 50% суміш води з антифризом, яка пробігає навколо всього двигуна і через нагрівальну систему. Перевіряйте рівень охолоджувача регулярно, при необхідності - додавайте, але тільки коли двигун холодний. Перед настанням зими, перевірте в майстерні рівень концентрації антифризу і при необхідності підкоригуйте. Антифриз не тільки захищає охолоджувач від замерзання при низьких температурах, але також запобігає корозії в охолоджувальної системі і таким чином необхідний протягом усього року.

 

Двірники. Гума на двірниках з часом зношується і може дряпати скло. Для найкращої роботи замінюйте їх принаймні раз на рік. Деталі двірників часто підходять до всіх автомобілів, але щоб вони підійшли напевно, ви повинні використовувати відповідний адаптер.

Склоочисник. Склоочисник у робочому стані - вимога правил, так що перевіряйте рівень і регулярно заправляйте його. Використовуйте хороші добавки в рекомендованій для літа та зими концентрації. Одна вода не зможе видалити увесь масний бруд і може замерзнути взимку.

Фари.Принаймні раз на тиждень перевіряйте всі фари, при необхідності з помічником. Правила вимагають, щоб працювали всі фари. Передні - висвітлюють ваш шлях, задні - попереджають інших водіїв про вашу присутність. При перевірці не забувайте про індикатори, гальмові й протитуманні вогні. На фари налипає дорожній бруд, так що переконайтеся, що вони чисті. У погану погоду протирайте їх вологою ганчіркою під час зупинок ][/color]Принаймні раз на тиждень перевіряйте всі фари, при необхідності з помічником. Правила вимагають, щоб працювали всі фари. Передні - висвітлюють ваш шлях, задні - попереджають інших водіїв про вашу присутність. При перевірці не забувайте про індикатори, гальмові й протитуманні вогні. На фари налипає дорожній бруд, так що переконайтеся, що вони чисті. У погану погоду протирайте їх вологою ганчіркою під час зупинок

Гідропідсилювач керма.У багатьох сучасних автомобілях є гідропідсилювач керма. Переконайтеся, що ви не пропустили резервуар з рідиною під час огляду, щонайменше раз на місяць. Додавайте лише гідравлічну рідину, яка рекомендована виробником.




Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline Olli PolliАвтор темы

  • omnia mea mecum porto! :)
  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 1837
  • Поблагодарили: 2 раз
  • Репутація: +100/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Син Юлій, 5 міс
  • Ваше справжнє ім’я: Ольга
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #2 : 18 Вересень 2010, 11:49:30 »
Як уникнути поломок авто і як швидко його відремонтувати (ч.ІІ)



1. Лопнув шланг приводу зчеплення. Якщо лопнув шланг приводу зчеплення, треба обмотати ушкоджене місце сирою гумою, якою зазвичай вулканізують камери, а зверху туго зафіксувати її мідним дротом. Далеко, звичайно, не поїдеш, але до СТО доберешся.

2. Колесо спустилося. Треба ж, як не пощастило: ні запаски, ні сирої гуми, ні запасної камери. Не впадайте у відчай. Треба зняти з шинного насоса кришку, витягнути шток з манжетою і налити в циліндричний корпус води. Тепер вставляйте шток і закачуйте в спущену камеру воду з повітрям. Оскільки під час руху відцентрова сила змусить воду розподілитися по колу, повітря через прокол буде виходити набагато повільніше. І до гаража доїхати зможете.

3. Свічку можна відновити. Якщо порцелянова ізоляція на старій свічці не пошкоджена, свічку можна відновити. Покладіть її на 15-20 хвилин в ацетон, потім відчистити від нагару дротяним пензликом. Введіть кілька крапель соляної або сірчаної кислоти в порожнину свічки, «пошуруйте» там сірником. Тепер почистіть спідничку і центральний електрод. Промийте свічку водою і відрегулюйте зазор. Тепер у вас є запасна свічка. До речі, коли оглядаєте мотор, придивляйтеся до свічок. Якщо навколо якоїсь з них з'явилася масляна пляма, значить, її пора міняти. Справа в тому, що через перебої в іскроутворенні масло з незгорілої суміші проникає між свічкою і голівкою блоку циліндрів і поступово видавлюється назовні.

4. Глушник іржавіє. Глушник іржавіє головним чином зсередини. Є спосіб уповільнити процес корозії. Для цього треба просвердлити у вихлопній трубі отвір і вставити в нього трубочку з заглушкою внизу. Краще, звичайно, поставити її на різьблення, щоб можна було час від часу вивінчувати. Залийте в цю трубочку моторне масло. Розпечені вихлопні гази разігріють масло, і його пари стануть обтягувати глушник зсередини, оберігаючи від корозії, вірніше, уповільнюючи її. А вигвинтивши трубочку, ви дольєте масло.

5. Прокладки і шайби стають жорсткими і не забезпечують герметичності з'єднання. З часом мідні прокладки і шайби стають жорсткими і не забезпечують герметичності з'єднання. Паяльною лампою треба розжарити їх (підвішені на сталевому дроті) до почервоніння. І нехай тепер охолонуть. Охолонули? Ну і чудово, вони знову стали м'якими.

6. І знову про прокладки, але вже картонні. Є у них властивість рватися. З цього скрутного становища можна знайти вихід. Промийте місце (або місця) розриву бензином або уайт-спіритом, акуратненько складіть і оберніть двома шарами поліетиленової ізоляційної стрічки.

7. Замок на дверцятах починає погано працювати. Трапляється, що замок на дверцятах починає працювати погано. Ви захлопує дверцята, а замок не замикається. Значить, мастило в механізмі скінчилося. Не треба знімати обшивку, щоб дістатися до замку. Відкрийте дверцята і на їх торці виверніть верхній гвинт замку. У отвір, що утворився закапайте з маслянки або шприца моторне масло. Загорніть гвинт і розробіть замок. Він буде працювати ще дуже довго.

8. Витекла гальмівна рідина. В дорозі витекла гальмівна рідина. Не панікуйте. У вас є принаймні чотири варіанти, щоб заповнити гальмівну систему: горілка, кріплене вино, мильна вода і тосол. Додому доїдете, але потім, звичайно, систему треба буде промити.

УВАГА! Пам'ятайте, якщо ваша машина досі на гарантії , будь-яке втручання з вашого боку може призвести до зняття авта з гарантійного обслуговування!!!
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 


Offline midsummer

  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 1165
  • Поблагодарили: 36 раз
  • Репутація: +106/-0
    • Награды
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #3 : 18 Вересень 2010, 11:52:00 »
Olli Polli +1. Як авто мамка (правда без чоловіка не їзджу) але дякую за корисну інформацію.
 

Offline Olli PolliАвтор темы

  • omnia mea mecum porto! :)
  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 1837
  • Поблагодарили: 2 раз
  • Репутація: +100/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Син Юлій, 5 міс
  • Ваше справжнє ім’я: Ольга
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #4 : 18 Вересень 2010, 12:54:38 »
elena0709, дуже дякую!!!  :*
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline Iren4ik

  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 2001
  • Поблагодарили: 3 раз
  • Репутація: +184/-0
  • Катька І Денька!!! Мої янголята
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: 6 років Денис і 1 рік і 3 міс. Катя
  • Ваше справжнє ім’я: Ірина
Я теж без чоловіка поки-що не їзджу, але в недалекому майбутньому дуже мрію!!! Оля тобі величезний плюс за таку інфо!!! z4 z4 z4
Денисик і Катруся
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]   
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline наталочка-мамочка

  • Віддана Мамка
  • ********
  • Повідомлень: 5433
  • Поблагодарили: 48 раз
  • Репутація: +573/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Наталя
Я от їджу сама вже пару років, але якби щось поломалося, то певно не дала б  собі ради. Інфу прочитала, хоча не знаю як воно буде на практиці, простіше чоловіку позвонити d27
Оля, тобі звісно +1
 

Offline Olli PolliАвтор темы

  • omnia mea mecum porto! :)
  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 1837
  • Поблагодарили: 2 раз
  • Репутація: +100/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Син Юлій, 5 міс
  • Ваше справжнє ім’я: Ольга
Дякую за плюси, дівчатка. Надіюсь, що використовувати на практиці дану інформацію вам ніколи не доведеться d112!
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline Nin4iko

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 192
  • Поблагодарили: 1 раз
  • Репутація: +22/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Богданчик, 2 роки 5 міс
  • Ваше справжнє ім’я: Ніна
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #8 : 27 Вересень 2011, 23:22:46 »
А хто знає, де станція обслуговування Фордів? Чи то можна на будь-яку СТО?
 

Offline chychyndra

  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 2934
  • Поблагодарили: 8 раз
  • Репутація: +539/-1
  • Русские не сдаются
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Анюта
  • Ваше справжнє ім’я: Вікторія
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #9 : 27 Вересень 2011, 23:29:33 »
Нина, на Химиков, там где когда-то Алекс был
На против 24 школы
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Самый страшный зверь - девушка, сидящая на диете, при месячных, бросающая курить.
 

Offline Nin4iko

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 192
  • Поблагодарили: 1 раз
  • Репутація: +22/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Богданчик, 2 роки 5 міс
  • Ваше справжнє ім’я: Ніна
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #10 : 29 Вересень 2011, 15:26:06 »
Дякую, попробую туди поїхати.
Мені на днях прийшов лист від СТО Альянс, щоб обслуговуватись у них, але знайома відрадила. Каже, що дуже дорого. Вони рахують кожен болтик, до якого доторкались.
 

Offline Olli PolliАвтор темы

  • omnia mea mecum porto! :)
  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 1837
  • Поблагодарили: 2 раз
  • Репутація: +100/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Син Юлій, 5 міс
  • Ваше справжнє ім’я: Ольга
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #11 : 02 Жовтень 2011, 09:10:31 »
Ніна, якщо авто ще на гарантійному обслуговуванні, то варіантів нема - потрібно обслуговуватись на фірмових СТО. Але якщо термін гарантійного обслуговування вийшов - звичайно що там значно дорожче. Можна в принципі робити в тих майстрів, але запчастини купувати в іншому місці - так вдасться зекономити.
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline Nin4iko

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 192
  • Поблагодарили: 1 раз
  • Репутація: +22/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Богданчик, 2 роки 5 міс
  • Ваше справжнє ім’я: Ніна
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #12 : 04 Жовтень 2011, 15:21:15 »
Ні, авто не не гарантії. Брали б/у. Буду пробувати на декількох станціях по обслуговуванню Фордів питати ціни, а тоді вирішувати :)
 

Offline snakewife

  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 4908
  • Поблагодарили: 7 раз
  • Репутація: +347/-2
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Оля
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #13 : 04 Жовтень 2011, 15:47:27 »
Ніна, та зовсім не варто обслуговуватись на великих станціях, коли немає гарантії (інколи і з гарантією не варто). Простіше знайти собі ннадійне маленьке сто і там ремонтуватись, я працювала в страховій компанії, то знаю, наскільки відрізняються ціни, але не факт, що якість на гарантійних краща - на великих сто ти віддав авто, і купа народу типу з ним щось там роблять, при чому, що до процесу тебе не допускають, якщо що, то навіьть немає з кого спитати, бо всі умивають руки. Мій чоловік має таке для нього надійне сто, то вже всі його друзі там обслуговуються, от наш один сусід потрапив в ДТП, страхова йому відшкодувала на підставі рахунку з гарантійного сто, а він пішов на інше, що йому порадив мій чоловік, і в результаті сусід мав ідеально відремонтоване авто + в нього залишилась більша частина грошей від страхового відшкодування
 

Offline Roksana

  • АвтоЕксперт
  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 2365
  • Поблагодарили: 24 раз
  • Репутація: +256/-5
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Володінька 9 років
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #14 : 04 Жовтень 2011, 15:50:31 »
та ніякий вони кожний болтик не рахують, вони мають нормогодинну вартість і по тому орієнтються...от вся арифметика. От запчастини можуть бути дорогі, звідти основна витрата грошей. І з своїми запчатинами теж не приймуть бо не можуть гарантувати що запчастина добра, бо чуть що, то на сервіс будуть вину зкидувати, а із своєю запчастиною дається гарантія на роботу, хіба тільки в "гаражах" можуть приймати чужі запчастини...їм пофігу головне аби робота була, але великий плюс...Дешевше.
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline Roksana

  • АвтоЕксперт
  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 2365
  • Поблагодарили: 24 раз
  • Репутація: +256/-5
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Володінька 9 років
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #15 : 04 Жовтень 2011, 15:52:38 »
Що з фордом сталося? Пиши в приват, або дзвони (краще дзвони бо рідко тут буваю)
Чи ти хотіла так на майбутнє...?
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline Good Luck

  • Новенька
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Ліля, Ангеліна
  • Ваше справжнє ім’я: Наталя
Re: СТО, або технічні запитання та відповіді
« Reply #16 : 17 Квітень 2013, 23:43:30 »
  :flv