Автор Тема: Дитячий дерматолог  (Прочитано 1678 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Тетяна Бойчук25Автор темы

• Новенька Мамка
  • **
  • Репутація: +0/-0
  • Дитячий дерматолог
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Немає
  • Ваше справжнє ім’я: Тетяна
Дитячий дерматолог
« : 12 Жовтень 2017, 10:38:06 »
Я лікар дерматолог Бойчук Тетяна Романівна.Працюю в Першій приватній дитячій поліклініці.
Тут я зможу відповідати на будь які питання,які стосуються правильного догляду за шкірою вашої дитини,допомагати в діагностиці і грамотному лікуванні дерматологічних захворювань.

Сказали спасибо: ♡Таня

Offline renaaaa

• Свідома Мамка
  • Репутація: +89/-0
    • Награды
Re: Дитячий дерматолог
« Reply #1 : 12 Жовтень 2017, 11:10:27 »
Доброго дня. Якщо дівчинці 12 років і почали зявлятися чорні цятки на бороді, що потрібно робити, чим рекомендуєте вмиватися?

Offline Мафросія

• Ніколи не припиняй посміхатися, бо хтось може закохатися в твою посмішку!
  • Своя Мамка
  • Репутація: +173/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Ярик 14 років, Влад 8 місяців
  • Ваше справжнє ім’я: Світлана
« Reply #2 : 12 Жовтень 2017, 13:33:50 »
Мене також цікавить догляд за підлітковою шкірою.  В сина на обличчі є кілька чорних цяток,  але мене турбують прищі,  що почали з'являтися на спині,  червоні,  думаю,  що не вугрі. Переживаю,  щоб не пішли на обличчя.  Що скажете?

• Новенька Мамка
  • **
  • Дитячий дерматолог
    • Награды
« Reply #3 : 12 Жовтень 2017, 14:37:27 »
Вульгарні вугрі(прищі)можуть з'являтися на спині.Дуже часто ,з часом вони проявляються і на обличчі.Для того,щоб не було ускладнень,я б Вам рекомендували звернутися до дерматолога для оцінки тяжкості акне і призначення адекватної місцевої і загально терапії.

Offline Мафросія

• Ніколи не припиняй посміхатися, бо хтось може закохатися в твою посмішку!
  • Своя Мамка
  • Репутація: +173/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Ярик 14 років, Влад 8 місяців
  • Ваше справжнє ім’я: Світлана