Автор Тема: Затримка Розвитку. Детально про важливе  (Прочитано 276 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Про те, що у дитини значна затримка мовного розвитку свідчать такі ознаки:

1. Коли в 4 місяці дитина не проявляє емоційних реакцій по відношенню до того, що відбувається. Чи не посміхається батькам, не реагує на їх жести, які не пожвавлюється побачивши або зверненні до нього мами.
2. Коли в 8-9 місяців дитина не «белькоче», не видає повторюваних звуків (па-па-та, ба-ба-ба і ін.), А в рік створює враження рідкісної тихі, яка видає мало звуків.
3. Коли 1,5-однорічна дитина має проблеми з жуванням або смоктанням. Наприклад, давиться шматочком яблука, не вміючи його розжувати.
4. Коли в 1,5 року малюк не вимовляє простих слів, типу «мама», «няня», «дай», не розуміє свого імені, назв звичайних предметів. Якщо дитина не в змозі виконати прості прохання, не розуміє, що від нього хочуть, наприклад, «сядь», «дай руку», «йди сюди».
5. Коли в 2 роки дитина не намагається вивчити нові слова, а продовжує використовувати лише кілька окремих найпростіших слів.
6. Коли в 2,5 року словниковий запас активно використовуваних слів і словоподражаній менше 20. Чи не знає назв частин тіла і звичних предметів. Проведіть перевірки тест: попросіть показати частини тіла, принести добре знайомий йому предмет, що знаходиться в сусідній кімнаті. Якщо не становить словосполучень з двох слів, наприклад, «дай ади» ( «дай води»)
7. Коли в 3-річному віці мова дитини настільки нерозбірливі, що навіть рідні розуміють його з працею. Чи не говорить елементарних пропозицій складаються з двох-трьох словосполучень, не розуміє пояснень, простих оповідань.
8. Коли малюк в 3 роки «торохтить» - говорить надто швидко, ковтає закінчення слів або, навпаки, дуже повільно, розтягуючи слова, хоча вдома ніхто подібним чином не розмовляє.
9. Коли в 3 роки малюк не будує власних пропозицій, а висловлюється фразами з книжок і мультиків. Якщо дитина дзеркально повторює фразам, який чує від дорослих, навіть якщо це доречно. В такому випадку необхідно терміново звертатися до фахівця, причому обов'язково обстежитися у психіатра - це може бути ознакою серйозного відхилення в розвитку.
10. Коли дитина незалежно від віку постійно ходить з відкритим ротом, коли без явних причин підвищено виділяється слина, але це не пов'язано з ростом зубок.
 

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Рецептивна і експресивна мова
Розлад рецептивної мови - зниження здатності до розуміння і слухового сприйняття мови при зберіганню фізичного слуху.
Розлад експресивної мови - специфічне порушення розвитку, при якому значно знижена здатність до використання виразної розмовної мови. Розуміння мови при цьому залишається в межах вікової норми.

Рецептивна мова:
симптоми
У легких випадках загальмовано розуміння складних речень, у важких - відсутнє розуміння зверненої мови в цілому. Разом з тим не спостерігаються загальні розлади розвитку, неврологічні і фізичні порушення, що викликають дефекти мови.
Всі симптоми: уповільнене розуміння фраз, відсутність розуміння звернення до пацієнта

Коли звернутися до лікаря

При порушенні у дитини сприйняття усного мовлення (виходячи з вимог, які відповідають віку) за умови відсутності іншої патології.
При невиконанні найпростіших інструкцій у дитини з нормальним слухом і рівнем психічного розвитку.
Фахівці: логопед, психіатр, психолог

Експресивна мова
симптоми
При загальному недорозвитку мовлення (ОНР) III рівня відзначається бідний словниковий запас, порушено звуковимову, мають місце аграматизми (неправильне використання відмінків, відмін, прийменників і т. Д.). Для ОНР II рівня характерно більш грубе розлад використання звуків і граматичних форм. ОНР I рівня (моторна алалія) проявляється вкрай низькою мовною активністю, фразова мова з'являється до 5-6 років і складається зі спрощених пропозицій, що включають 2-3 слова.

Всі симптоми: низька мовна активність, бідний словниковий запас, неправильне використання відмінків і відмін, відсутність мовних фраз
Коли звернутися до лікаря
При відсутності у дитини мовлення у вигляді слів до 2 років і простих фраз до 3 років.
При невеликому словниковому запасі, труднощі з підбором синонімів, переказом.
При неправильної структурі пропозицій, помилки в мові, скороченому вимові слів, неправильне використання прийменників, займенників, невмінні схиляти іменники.
Фахівці: логопед, психіатр, психолог

Своєчасна і професійна діагностика на основі новітніх досягнень в області вітчизняного та зарубіжного охорони здоров'я, в поєднанні з координованими і узгодженими діями лікаря-діагноста і лікуючого лікаря. Профілактика захворювань з орієнтацією на здоровий спосіб життя.


(кликните для показа/скрытия)
 

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Затримка мовного і психічного розвитку

Більшість дітей в незалежності від вікових категорій, від дошкільнят до дорослих людей, що надходять на логопедичні пункти, мають відхилення в мовленнєвому розвитку на різних стадіях, хто вже давно живе і спілкується з дефектами мови, а хто тільки починає пізнавати цей світ і не може повноцінно висловити свої емоції і думки. У Центрі Стимуляції Мозку надається допомога дітям з діагнозом ЗРР і ЗПРР.
Основними проявами затримки мовного та психічного розвитку є порушення в пам'яті, уваги, розумової діяльності, сприйнятті, особливості прийому і переробки інформації. Це виробляє до закритості дітей, некомунікабельності, дратівливості і в подальшому, результатом несвоєчасного втручання фахівців, виробляє до зародження у дітей почуття неповноцінності і відхилення в психічній діяльності.
Мікрополярізаціі - один з найбільш вдалих і збалансованих методів, застосовуваних при порушеннях обмінних процесів в головному мозку. Після сеансів транскраніальної мікрополярізаціі нормалізується сон, врівноважуються процеси збудження і гальмування, знімається судомна активність.
Після лікування наслідків важких ударів і струсів головного мозку, ДЦП, епілепсії, відставання в розвитку мікрополярізаціі отримала чудові відгуки. Метод також добре допомагає при складнощі спілкування і навчання, затримки мови і синдромі гіперактивності.
Розвиток мовлення у дитини проходить кілька стадій:
1. Підготовка словестного мови Триває до кінця першого року життя Першими зачатками мовного спілкування є те дію, коли дитина почувши голос дорослого шукає його очима. Так само з'являються голосові реакції.
2. Первісне оволодіння мовою і формування розчленованої звукової мови Кінець першого або початок другого року життя В основі цього періоду лежить потреба дитини про що - то сказати. У 2 роки словниковий запас становить близько 250 - 300 слів.
3. Розвиток дитини в процесі мовної практики Починається приблизно з 2.5 років і завершується до 6 років Період відрізняється, тим, що розвиток мови відбувається в процесі спілкування. Дитина часто використовує слова почуті від батьків, не розуміючи їхнього змісту. Словниковий запас до шести років становить 2 3 тисячі активних слів.
4. Оволодіння дитиною писемного мовлення і систематичним навчанням мови в школі Починається в кінці шкільного віку В цьому періоді відбуваються великі зрушення, під впливом навчання рідної мови в школі. Проглядається величезна розбіжність між активним і пасивним словником дитини.
Отже, цього мова дитини формується в перші роки життя. Її розвиток залежить від відносин батьків (формування емоційних реакцій), соціального середовища, статі (як відомо, існує думка, що хлопчики починають розмовляти пізніше дівчаток), а також фізіологічних особливостей кожної дитини. Істотну роль, звичайно ж, відіграє спадковий фактор і особливості протікання вагітності.
Затримка мовного розвитку так само властива дітям з раннім дитячим аутизмом, синдромом гіперактивності та дефіциту концентрації уваги, дітям з ДЦП.
Велику роль відіграє причина, яка призвела до пошкодження ЗГМ, результат звичайно однаковий - вони починають працювати не досить активно або неправильно. Так само мають значення такі причини, як: чи не затребуваність мови (мало уваги приділяється дитині, мало спілкування або повна його відсутність, дитина наданий сам собі. З дітьми потрібно розмовляти не з приводу того, як ти сходив в садок, що ти там поїв, де гуляли, а то що дійсно цікавить дитини, і те, що повинні вкласти батьки в нього, ті знання які вони хочуть в ньому бачити), уповільнений темп дозрівання нервових клітин (обов'язкова консультація до невролога, а потім вже до дефектологу), соматичні захворювання або травми кіт орие викликали ЗПРР.
Визначити затримку мовного розвитку можна тоді, коли дитина повинна вже розмовляти (3 - 4 роки).

Якщо до 2 років Ваша дитина ще не розмовляє і не відповідає розвитком віковим нормам, то це причина для звернення до фахівців (логопед-дефектолог, невролог-рефлексотерапевт).
Ваша дитина 2-х років і до сих пір не розмовляє. Він каже кілька слів, але в порівнянні зі своїми однолітками ви думаєте, що він далеко позаду. Ви пам'ятаєте, що його сестра може поставити все пропозиції разом в тому ж віці. Сподіваючись, що він наздожене, ви відкладаєте звернення за професійною консультацією. Деякі діти рано починають ходити і деякі рано розмовляти, - ви говорите собі - Нема про що турбуватися ...
Цей сценарій є спільним серед батьків діти, яких не поспішають говорити. Якщо не спостерігати за дітьми в інших областях «повільність» під час раннього розвитку, батьки можуть соромитися звертатися за порадою. Деякі з них можуть служити виправданням відсутності розмови у дитини, переконуючи себе, даючи надію, що «він переросте це» або «вона просто більше зацікавлена ​​в фізичних речах».
 


Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Яка різниця між ЗРР і ЗПРР
Затримка мовного розвитку - це коли страждає тільки мова, а розумовий і емоційний розвиток дитини в нормі. Це той випадок, коли дитина все розуміє і виконує прохання, але говорить мало або дуже погано.

        Затримка психо-мовного розвитку має на увазі, що у дитини спостерігається відставання розвитку і загальноінтелектуального характеру.

        Якщо до 4 років постановка діагнозу ЗПРР досить рідкісна і трапляється тільки при наявності серйозних захворювань, то старше 5 років тільки у 20% дітей з проблемами з промовою залишається діагноз ЗРР. Якщо до 4 років дитина освоював світ, мало вступаючи в комунікативні зв'язки, то з цього віку основну масу інформації він отримує саме в спілкуванні з дорослими і однолітками. Якщо мова дитині малодоступна, починається гальмування психічного розвитку, і до 5 років через затримку мовного розвитку (ЗРР), на жаль, формується затримка ПСИХО-мовного розвитку (ЗПРР). Тому якщо лікарі поставили вашому малюку ЗРР, не варто, як страус, ховати голову в пісок і чекати, що «саме все пройде». ЗРР відбивається на формуванні всієї психіки дитини. Якщо спілкування з оточуючими утруднено, це перешкоджає правильному формуванню пізнавальних процесів і впливає на емоційно-вольову сферу. Очікування без лікування і занять з дефектологом 5-річного віку часто призводить до вираженого відставання від однолітків, в такому випадку навчання буде можливо тільки в спеціалізованій школі. Іноді затримка мовного розвитку буває пов'язана з затримкою психомоторного розвитку. Кроха починає пізніше, ніж інші діти, тримати голівку, сидіти, ходити. Вони незручні, часто падають, травмуються, налітають на предмети. Характерна прикмета - це тривалий привчання до горщика, коли в 4,5-5 років у дитини продовжують траплятися «оказії».
 На жаль, багато батьків вважають, що затримку розвитку «лікують» логопеди, але логопеди - це педагоги, а не лікарі. Вони лише вчать дитину правильно говорити різні звуки, а цим можна ефективно займатися лише з 4-5 років. Але ми з вами вже знаємо, що чекати до 5 років у випадку з дитиною з ЗРР вкрай небезпечно.
 Для з'ясування причин затримки в мовному розвитку необхідно звернутися до невропатолога, логопеда, а в тдельних випадках до психіатра і дитячого психолога. Можуть знадобитися спеціалізовані аналізи роботи мозку - ЕКГ, ЕХО-ЕГ, МРТ та подібні обстеження.

        Практично 100% дітей з ЗПРР і ЗРР потребують медикаментозного лікування.
Кращий девіз у такому випадку-ніж раніше-тим краще.
Особисто від себе, вже зіткнувшись в родині-з такою проблемою (у нас ЗПРР), можу порадити
(кликните для показа/скрытия)
 

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
На які ознаки потрібно звернути увагу при затримці мови у дітей
Вказівний жест, щоб щось попросити або привернути увагу
В першу чергу, якщо мова йде про дитину у віці від 18 до 24 місяців, я перевіряю, чи є у нього вказівний жест. Раніше я не розуміла, яку величезну роль грає вказівний жест в психічному розвитку дитини. До 18 місяців, в крайньому випадку, до двох років, дитина повинна вміти залучати вашу увагу до чогось за допомогою вказівного жесту. І мова йде не про те, щоб дитина показував на щось раз на місяць, він повинен робити це постійно. Дитина повинна вказувати на ті предмети, які він хоче, наприклад, на пачку соку або на іграшку. Він також повинен вказувати на щось, щоб привернути вашу увагу - це те, що ми називаємо розділене увагу, вказувати з метою щось вам показати. Наприклад, дитина вказує на літак в небі, щоб ви теж на нього подивилися. Навіть якщо він поки не може сказати «літак», але він може показати на нього пальцем і сказати вам «о, о!» - це дуже хороший знак. Один з основних «тривожних дзвіночків» щодо аутизму - відсутність вказівного жесту.

розуміння мови
Крім вказівного жесту, перевірте, в якому ступені дитина розуміє мову інших людей, навіть якщо він сам зовсім не говорить. Якщо він не розуміє просту звернену до неї мову, ви спостерігаєте явне зниження здатності до розуміння і слухового сприйняття мови при зберіганню фізичному слуху, то у дитини не просто затримка експресивної мови, а й затримка рецептивної мови.

навички гри
Крім вказівного жесту і розуміння мови, завжди звертайте увагу на те, як дитина грає. Дитина грає з різними іграшками, з більш ніж однієї іграшкою? Або він повністю зосереджений на якомусь одному предметі, наприклад, хоче весь час носити його з собою? Коли він грає, він виконує один і той же дію знову і знову, наприклад, розкладає кубики? Чи не пару хвилин, поки ви зайняті чимось своїм, а година за годиною, коли здається, що дитина цілком задоволений повторенням цієї дії і відсутністю мови? Наприклад, дитина може годинами розкладати предмети в ряд або обертати що-небудь. Такі види поведінки - можливі ознаки ЗПРР і аутизму.

Повторення чужих дій
Нарешті, в 18-24 місяці для дитини природно повторювати за оточуючими їх дії, наприклад, помахати вам «до побачення», коли ви прощаєтеся, або запустити літачок, якщо ви це зробили. Відсутність імітації ваших дій може бути потенційним ознакою ЗПРР або аутизму.
 

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
   Затримка мовного розвитку (ОНР, алалія)
Чи є у дитини затримка мовного розвитку?
За статистикою у кожної чотирнадцятої дитини є виражена затримка мовного розвитку. Батьки зазвичай починають турбуватися, якщо дитина до двох років не говорить.
Діагноз алалія зазвичай ставиться, якщо до трьох років про розвиток мови не йдеться зовсім. Якщо дитина промовляє, але у неї дуже бідний словник і значно порушено вимову звуків - логопеди ставлять діагноз загальне недорозвинення мови (ОНР) або затримка мовного розвитку (ЗРР).
Хоча прояви затримки мовного розвитку бувають схожими, вона може бути викликана різними причинами.
На мовний розвиток дитини впливають дві групи факторів:
неврологічна (ступінь збереження і зрілості нервової системи, рухливість мовного апарату).
комунікативна (мовне оточення, рівень розвитку у дитини навичок спілкування, комунікативну поведінку матері).
Часто у дітей із затримкою мовного розвитку порушено почуття ритму, здатність до планування своїх дій, концентрації. Корекція буде ефективною, якщо виявлена ​​справжня причина затримки мовного розвитку.
Що робити?

Корекція фонематичного слуху
Fast ForWord,
Tomatis;
Розвиток мозочка і вестібуляторной функцій
Нейросенсорна гімнастика,
клас Монтессорі
Інтерактивний метроном,
Balance-Master;
Розвиток мовлення
Класичні логопедичні методики,
Музична терапія.
 

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Як лікувати затримку в мовному розвитку

Затримка в розвитку мови, тобто відставання від норм у дітей, все частіше зустрічається в українських сім'ях. Подібні затримки розвитку - це досить небезпечний діагноз, який може вплинути на загальний психічний стан дитини в майбутньому, розвиток його мислення, пам'яті, інтуїції і в цілому розумових здібностей.
Для повноцінного мовного розвитку необхідна злагоджена робота обох півкуль мозку. Якщо дитина в 3-5 років вміє говорити, але гірше, ніж всі його однолітки, батькам потрібно негайно звернутися до фахівців.
Затримки в мовленнєвому розвитку дітей виникають за кількома основними причинами:
• При недостатній увазі батьків до розвитку дитини.
• Внаслідок черепно-мозкових травм, неврологічних захворювань, уражень мозку.
• Через проблеми зі слухом. Дитина просто не чує, як правильно вимовляти ті чи інші слова.
Для того щоб лікування затримки в розвитку дало необхідний результат, рекомендується проводити цілий комплекс лікувальних процедур:
1. Постановка мови у логопеда - навчання постановки звуків, поліпшення дикції, логопедичні масажі.
2. Огляд у невропатолога - лікування невралгічних патологій.
3. Мікрострумова рефлексотерапія - допомагає активізувати ділянки мозку, що відповідають за мову, що допомагає відновити мовні функції.
4. Заняття у дефектолога - розвивають у дитини моторику, увагу, пам'ять, мислення.


(кликните для показа/скрытия)
 

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Методи лікування затримок розвитку мови і психо-мовного розвитку.

Лікарська терапія застосовується в багатьох випадках затримки психо-мовного розвитку, і в багатьох мовних відставаннях. Як правило, це препарати, що впливають на нейрони головного мозку, що живлять і формують їх, наприклад, «актовегін», «кортексин», «лецитин», «нейромультівіт» і т.д. А також лікарські засоби стимулюють діяльність мовних зон, такі як «когітум» та інше. Медикаментозне лікування призначається виключно лікарями, неврологами або психіатрами!
але є і альтернатива- немедикаментозні методики.

ТКМП і Метод Томатиса дозволяють відновлювати роботу окремих центрів головного мозку, тих, що відповідають за дикцію, мовну активність, словниковий запас і інтелектуальні здібності. Нерідко ефективність ТКМП підвищують додатковими методиками, такими як ВАК, Форбрейн, Інтайм.

Непогані результати, дають альтернативні методи такі як Остеопатія, робота з психологом.

Як правило, дітям з такими проблемами рідко допомагає виключно лікарська терапія, не підкріплена педагогічним участю. Основне завдання дефектолога - це підвищення психічного розвитку дитини: розумового, емоційного і соціального.

Спеціаліст коригує розвиток мови в потрібному руслі, запобігає появі вторинних відхилень і, пов'язаних з ними, труднощів в подальшому навчанні. В роботі дефектолог застосовує наочні, технічні, практичні засоби реабілітації, а самі корекційні заняття проводить за індивідуальним сценарієм в ігровій формі. Загальною методики, здатної допомогти всім без винятку не існує, в кожному окремому випадку потрібен індивідуальний підхід.

Спеціаліст задасть потрібний напрямок і навчить необхідним малюкові вправ, займатися з ним доведеться не просто щодня, а буквально щогодини. Дитина простіше йде на контакт з рідними людьми, більш охоче погоджується на співпрацю і яскравіше усвідомлює моменти, коли радує їх своїми успіхами.


І
(кликните для показа/скрытия)
 

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Розвиток мовлення дитини. помилки батьків

Багато батьків, самі того не розуміючи, неусвідомлено, завдають в якійсь мірі шкода мовному розвитку своєї дитини. Замість того, щоб сприяти її розвитку, вони, зовсім не допомагають, а навпаки. Ось основні помилки батьків.
Сюсюкання з дитиною.
З самого маленького віку дитина дуже чутливий до всіх оточуючих нас звукам, в тому числі і до мови людей. Все те, що він може почути, послужить йому мовним прикладом. Якщо ж неодноразово повторювати, наприклад, «холёсенькій ти мій», після такого спілкування зовсім не дивно, що дитина так і почне говорити. Через сюсюкання, мова загальмовується, і точно також пригальмовує психологічний розвиток дитини.
Прискорена мова.
Слабо ясна мова має властивість з'являтися у дітей, наприклад, якщо люди з його оточення швидко і не чітко розмовляють. Дитина не встигає, почують слова і фрази. Мова дорослих в таких випадках є простим набором звуків. В першу чергу постраждає сприйняття і розуміння мови, дитина не може зрозуміти, чого намагаються домогтися від нього. Далі постає не виразна мова. У таких випадках не виключено заїкання, в зв'язку з тим, що малюк намагається копіювати швидку мову оточуючих.
Смоктання соски, або пальців дитиною.
У перший рік життя малюка пустушки практично не завдають шкоди. Якщо ж ми відучити їх від пустушки, то на другому році мову і зубки будуть займати неправильне місце. В результаті не виключено утворення неправильного прикусу. Що спричинить за собою неправильна вимова. Точно також слід відучувати дитину від смоктання пальців, волосся, іграшок і т.п.
Спілкування з дитиною.
Найкращим способом розвитку мовлення дитини є спілкування з ним з народження. Йому необхідно пояснювати все, що його оточує, підтримувати його лепет. Інакше, якщо з ним не спілкуватися, то його мовленнєвий розвиток загальмується, так як йому буде нецікаво лепетати, коли на нього не звертають уваги. Так само не можна перебивати дитину і говорити за нього все, що він хоче сказати. Малюкові треба давати можливість виговоритися, але при цьому проявляти інтерес до його розповіді.
Здоров'я дитини.
Найбільш схильні до розладів мовного розвитку діти, які часто хворіють, а також у яких нестійка психіка. Також важливим аспектом є клімат всередині сім'ї. Ні в якому разі не можна в присутності дитини з'ясовувати стосунки, переглядати фільми жахів і т.п.
Якщо дотримуватися цих простих правил, і уникати подібних помилок, то ваш малюк навчиться розмовляти швидко і правильно. І ви зумієте насолодитися повноцінним спілкуванням з ним.
 

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Дитина у дитячого психіатра. Важливо знати:
 
Головною проблемою дітей найчастіше є затримка психічного розвитку або підвищена збудливість. Такі проблеми майже завжди викликані легкими неврологічними розладами.
Якщо ви знайшли будь-неврологічний розлад, - підвищений внутрішньочерепний тиск, напруженість нервової тканини, знижений поріг судомної готовності або ознаки вродженої гіпоксії (кисневе голодування), то ні в якому разі не слід влазити в психіатрію. Лікуємо одну хворобу. І якщо знайшли відому хворобу, то не говоримо про невідому.
 
Багато жінок сьогодні народжують в пізньому віці, і дитина може з'явитися з тієї чи іншої внутрішньоутробної гіпоксією. Його мозку потрібно допомагати і це успішно роблять неврологи, прописуючи антиоксиданти і вітаміни групи В. Зараз це відбувається інакше.
 
Приклад: знайшли невелику кісту мозку. Це не пухлина, а невелика складочка тканин. Але вона може викликати надмірне напруження в нервової тканини і якісь психологічні проблеми. А якщо говорити точніше, то загострення звичайних дитячих проблем і більш яскраву їх вираженість.
 
Психіатр не лікує і не має права лікувати ніякої кісти і ніякої неврології - це не його спеціальність.
 
Багато батьків помилково думають, що якщо під час обстеження психіатр знайшов якусь хворобу, то її він і лікує. Ні! Психіатр до наявної хвороби приплюсовує зайву сутність. Він каже: «Кіста спровокувала у вашої дитини шизофренію. Шизофренія є небезпечною, а кіста - це фігня. Будемо лікувати шизофренію ». Цього ні в якому разі робити не можна! Будь-які нейролептики або антидепресанти будуть погіршувати проблемний стан нервової тканини. Це написано в інструкції до таких психіатричним препаратів. Ми отримаємо замкнене коло. Дитині дають нейролептик - його стан погіршується. І це треба знати батькам, щоб вижити.
 
Дитина буде какатися, пісятися, буде все гірше вчитися в школі, батьки будуть приходити до психіатра, той буде говорити: «Бачите, яка хвороба важка!». Але основною проблемою, яка викликала первинні зміни поведінки - безсоння, біганину, порушення концентрації уваги - ніхто займатися не буде.
 
Перш ніж шукати в поведінці дитини божевілля, сходіть до нормального невролога. Зробіть МРТ, огляньте уважно щитовидку, подивіться за допомогою хорошого доктора біохімію. Не завжди, але в 90% випадків, ви таку проблему знайдете.
 

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Вік дитини Ознаки прояви аутизму
Від народження і до року
Відсутність реакції на гучний шум або зоровий подразник. Надмірна прихильність до одного предмету, відсутність любові до різних ігор. Наявність однотипних повторюваних рухів (стереотипії). Відсутність контактів «очі в очі» з оточуючими. Порушення м'язового тонусу, пізній початок самостійного стояння на ногах і ходьби.
Малюки від 1-3 років Відсутність тісного емоційного зв'язку і прихильності до батьків. Замість гри з дітьми на майданчику, любить гратися будь-яким одним предметом в стороні від них. Різкі перепади настрою, часта агресія. Відсутність страху залишитися на самоті без батьків. Відсутність мови або ж її погане розвиток.
 Діти від 3-6 років
Відсутність проявів жестів любові до батьків і близьких. Наявність незвичайних умінь і здібностей (музичних, математичних та ін.). Нанесення самоповреждений (укуси або удари головою об стіну). Ставлення до людей, як до неживих предметів. Надмірна чутливість до зміни свого звичного оточення.
 

Offline МишканорушкаАвтор темы

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 146
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Коли дитина повинна почати говорити?

        В 1 рік дитина повинна вимовляти близько 10 полегшених слів і знати назви 200 предметів (чашка, ліжко, ведмедик, мама, гуляти, купатися і т.п. повсякденні предмети і дії). Дитина повинна розуміти звернену до неї мову і реагувати на неї. На слова «де ведмедик?» - повернути голову до ведмедику, а на прохання «дай руку» - простягнути руку.

        У 2 роки дитина повинна будувати фрази і короткі речення, використовувати прикметники і займенники, словниковий запас в цьому віці збільшується до 50 слів (це по низу норми), як правило, фахівці хочуть почути від дитини хоча б 100 слів.

        У 2 з половиною роки дитина повинна будувати складні пропозиції, використовуючи близько 200-300 слів, правильно вимовляти практично всі букви, крім «л», «р» і шиплячих, задавати питання «де?», «Куди?». Дитина повинна знати своє ім'я, розрізняти рідних, зображати подражательно голоси основних тварин і птахів. У мові з'являються прикметники - великий, високий, красивий, гарячий і т.д.

        В 3 роки дитина повинна говорити пропозиціями, об'єднаними за змістом, вживати правильно все займенники, активно використовувати в мовленні прикметники і прислівники (далеко, рано, гаряче і т.д.). З точки зору неспеціаліста легко виявити, що у трьохлітки проблеми з промовою в такий спосіб - нехай вашого малюка послухає незнайомий з ним людина. Якщо він розуміє 75% сказаного вашим малюком, а між дорослим і дитиною складається проста діалогова мова - то все в порядку. Мова дитини в 3 роки повинна змінюватися за родами, числами. Тобто, якщо на питання «хочеш цукерочку?» дитина відповідає «хочеш» замість «хочу» - це вже відхилення в розвитку.