Автор Тема: УВАГА!!!! ПРАВИЛА ФОРУМУ!  (Прочитано 8542 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline admin

  • Адміністратор
  • Досвідчена Мамка
  • *****
  • Повідомлень: 4024
  • Поблагодарили: 12 раз
  • Репутація: +1/-0
    • Награды
УВАГА!!!! ПРАВИЛА ФОРУМУ!
« : 10 Грудень 2009, 12:00:30 »
ОСНОВНІ ПРАВИЛА ФОРУМУ
Шановні відвідувачі!

Вашій увазі пропонуються правила спілкування на нашому форумі, ознайомтеся уважно. Адміністрація не зобов'язується відповідати в особистому листуванні на питання, відповіді на які відображені в наших правилах.

1. Загальні положення
1.1 Форум «MAMKA.info» - україномовний проект, де спілкуються українською мовою. Створений для спілкування Івано-Франківських батьків та тих, які планують ними стати на всі теми відповідно до структури форуму, виключаючи політичні та релігійні теми. Давайте ж зробимо наше спілкування на цьому форумі приємним і безконфліктним, постараємося ніколи не писати і не робити того, чого б ми ніколи не стали робити в реалі - адже заслужити повагу навколишніх нелегко, а от втратити - дуже швидко.

1.2 Беручи участь у Форумі, Ви погоджуєтеся, що не будете розміщувати свідомо помилкову, що ображає, вульгарну, непристойну, компрометуючу кого-небудь або іншим чином порушує законодавство і правила суспільної моралі інформацію. Будь-які образливі вислови, як у бік особистостей, так і відносно груп людей неприпустимі.

1.3 Правила Форуму обов'язкові для дотримання всіма учасниками Форуму. Реєструючись на Форумі, учасник тим самим приймає на себе обов'язок щодо дотримання Правил на цьому Форумі. Незнання, несвоєчасне ознайомлення з Правилами або змінами до них не звільняє учасника від відповідальності за їх недотримання (зміна Правил анонсується в розділі Для того щоб побачити посилання: Register or Login])

1.4 Адміністрація і модератори форуму не несуть відповідальність за рекламні та приватні оголошення на форумі. На жаль, ми не маємо можливості перевіряти якість всіх пропонованих товарів і послуг. Будь ласка, сприймайте рекламну інформацію, представлену на цьому форумі, як будь-яку іншу рекламу на інформаційних носіях.


2. Створення тем
2.1 Перед створенням нової теми учаснику Форуму слід переконатися у відсутності аналогічної теми на Форумі за допомогою функції пошуку. Теми-дублікати будуть видалятися Адміністрацією без пояснення причин.

2.2 Створюйте нові теми в тих розділах, яким вони відповідають. Не створюйте однакові теми в кількох розділах. У випадку, якщо Ви сумніваєтеся, в якому розділі розмістити тему, зверніться за допомогою до модератора або адміністраторів.

2.3 Чітко формулюйте назву теми - заголовок повинен відображати сенс питання або повідомлення, а не виражати Ваші емоції. Заголовки тем мають бути написані тільки українською мовою.Теми з не інформативними назвою будуть перейменовані без повідомлення автора. Слово «Терміново», «HELP» та інші прислівники такого роду, буде вилучено з назви теми через три дні з моменту її створення.
Беззмістовні теми, будуть видалятися Адміністрацією без пояснення причин.

2.4 Не пишіть назви тем великими буквами. Використання тільки ВЕЛИКИХ букв у повідомленні еквівалентно підвищення тону в розмові і може викликати негативну реакцію інших відвідувачів форуму і адміністрації. Адміністрація і модератори залишають за собою право видаляти подібні повідомлення.

2.5 При розміщенні інформації на форумі (у разі відсутності посилань на джерело) користувачі повинні усвідомлювати, що розміщується інформація стає власністю форуму (авторські права залишаються за користувачами)

2.6 Забороняється створювати теми про політику і суперечки про релігію

2.7 Забороняється розміщувати інформацію, яка  містить  елементи   жорстокості,   насильства, порнографії,  цинізму,  приниження  людської  честі  та  гідності.

2.8 ЗАБОРОНЯЮТЬСЯ образи і принизливі відгуки про лікарів, вчителів і вихователів освітніх установ!
А також, обговорення суми "подяки" із вказаними прізвищами за їхні послуги.
Можливо викладати тільки обгрунтовані факти!

Заборонено залишати відгуки про лікарів на форумі користувачам, що мають менше 10 повідомлень і місяця реєстрації на форумі.


3 Права та обов'язки учасників форуму
3.1 Права учасників
3.1.1 Всі учасники форуму, з урахуванням положень Правил, можуть вільно спілкуватися і висловлювати свою думку у всіх темах форуму, створювати нові теми, вести особисте листування за допомогою особистих повідомлень (крім учасників, що мають менше 10 повідомлень на форумі), звертатися з пропозиціями до адміністрації форумів.

3.1.2 Усі користувачі можуть в профілі розміщувати лінійки та підписи до своїх повідомлень і використовувати інші можливості особистого розділу. Забороняється в підписах розміщувати посилання на інші форуми і рекламувати свої послуги, а також збільшувати стандартний шрифт (виняток становлять рекламодавці)! Розміщення посилань на особисті сайти (не форуми) можливо тільки у випадку розміщення зворотнього посилання на наш форум.
Вимоги до підписів
3.1.2.1 Підписи можуть містити інформацію:
- Про вік дітей, про дати знаменних подій (у вигляді тексту, або у вигляді графічного відображення - лінійок);
- З посиланнями на інші теми даного ресурсу тільки з розділів: Розповіді про пологи, Давайте допоможемо, Таланти форума, Конкурси. Тільки рекламодавці можуть розміщувати в підписі посилання на свої теми Дошки оголошень.
Максимально допускається використання в підписі до 2-х лінієчок розміром не більше 500х120 з підписом до них стандартним шрифтом чорного кольору або 2 рядків текстової підпису стандартним шрифтом чорного кольору. Використання шрифтів більших за розміром від стандартного, та виділення шрифтів кольором чи іншими візуальними ефектами, використання анімаційної графіки не допускається (виняток - рекламодавці і підписи, погоджені з Адміністрацією)
3.1.2.2 У підписах (а також і в призначених для користувача профілях) забороняється:
- Вставляти посилання на інші ресурси.
- Анонсувати свої послуги: «В'яжу на замовлення, інтернет-магазин мобільних телефонів, парфумів ...»
Винятки, за яких можна ставити посилання в підпис, є випадки:
- Коли на ресурсі є посилання на форум «MAMKA.info» і ресурс не містить форумів, а також тематика ресурсу не суперечить інтересам потенційних рекламодавців даного ресурсу;
- Коли посилання на ресурс ставить рекламодавець.

Примітка.
У винятковому випадку розміщення посилань на ресурс за наявності зворотного посилання забороняється вказувати в якості підпису анонси своїх послуг: «В'яжу на замовлення, інтернет-магазин мобільних телефонів, парфумів ...». Посилання може мати вигляд: «В'язання, мобільні телефони, парфуми...»
Рекламодавці можуть наводити посилання у зручному для них вигляді.

У випадку, якщо Ви хочете розмістити посилання, але не знаєте чи вона суперечить інтересам рекламодавців, звертайтеся за допомогою особистих повідомлень до адміністратора.



3.1.3 Усі користувачі можуть вибрати при реєстрації своє унікальне ім'я, під яким будуть спілкуватися на форумі (логін) і аватар.
Вимоги до логіна: логін обов'язково повинен складатися з букв, можливе в комбінації з цифр, не може повністю або частково повторювати написанням і/або співзвуччям логін іншого учасника; містити в назві адреси сайтів, e-mail, номерів телефонів, назви торгових марок, професій та т.ін., а також іншу інформацію рекламного характеру; представляти собою нецензурне або образливе слово (вираз); бути безглуздим (типу «алптло», «fkgjiu», «123456» тощо);
Вимоги до аватара: учасник може вибрати собі будь-який аватар з числа наданих на сайті або в мережі, а також завантажити зі свого комп'ютера, виключаючи аватари, які порушують норми моралі (порнографічного характеру або зображують сцени насильства, або образливі по своє суті), а також рекламного характеру;максимальний розмір аватару 150х150 пікселів;


3.2 Забороняється:
3.2.1 обговорення дій модераторів форуму і адміністрації. Дії та вказівки модератора і адміністратора обов'язкові до виконання і не підлягають обговоренню учасниками форуму. Всі питання вирішуємо за допомогою особистих повідомлень або електронної пошти. Якщо Ви незадоволені рішенням модератора і вважаєте його несправедливим, можете написати особисте повідомлення адміністратору. Образа Адміністраторів і модераторів як за допомогою особистих повідомлень, так і за допомогою відкритого листування заборонено. Порушення цієї умови призводить до бану. Адміністратори і модератори мають право не пояснювати свої рішення.

3.2.2 образа інших учасників форуму в прямій чи завуальованій формі, використання ненормативної лексики, створення чи пітримання конфліктних ситуацій, прояви релігійної або расової нетерпимості.

3.2.3 відволікатися від заданої теми обговорення, заданої в заголовку теми. Якщо в ході обговорення будь-які теми, у вас виникли нові питання, пов'язані з початковою темою, але прямо не пов'язані з нею, відкрийте нову тему (або знайдіть таку ж існуючу) і дайте в першій темі на неї посилання, вам обов'язково дадуть відповідь. У противному випадку Ваші повідомлення будуть вилучені модератором як флуд.

3.2.4 прохання "проголосуйте за мене", масова розсилка особистих повідомлень, політична і релігійна агітація, обговорення будь-яких тем, що стосуються мережевого маркетингу та ін подібних тем.

3.2.5 розміщення без узгодження з адміністрацією (Для того щоб побачити посилання: Register or Login]) будь-якої інформації пов'язаної з комерційною діяльністю або отриманням прибутку, а також рекламного характеру.

3.2.6 будь-яка агітація учасників з метою реєстрації та спілкування на інших форумах (у тому числі розсилка особистих повідомлень з посиланнями на інші форуми і розміщення посилань у темах)

3.2.7 використання матеріалів сайту без згоди адміністрації.

3.2.8 спілкування на форумі під різними ніками (крім випадків, коли на те отримано дозвіл адміністрації форуму)

3.2.9 публікація повідомлення з проханням перерахувати гроші на лікування кого б то не було. Виняток становить допомогу особисто форумчанам, тим, кого ми добре знаємо, причому тільки після домовленості з Адміністрацією. Всі інші повідомлення будуть видалятися, користувач буде повідомлений про це.
3.2.10 розміщення оголошень, які суперечать законодавству України.
3.2.11 згадувати в повідомленнях на форумі забанених користувачів.
3.2.12 розміщення в особистих підписах і профілях посилань на інші форуми, реклами своїх послуг і збільшення стандартного розміру та кольору шрифту в повідомленнях та підписах
3.2.13 у Фотальбомах викладати будь-які фото, пов'язані з комерційною діяльністю.
3.2.14 видаляти (чистити) свої та інші повідомлення в темах, тим самим руйнуючи теми. Користувачі, які не дотримуються цього правила, будуть забанені.
3.2.15 здійснення будь-яких (комерційних чи некомерційних) спільних покупок без узгодження з адміністрацією.
3.2.16 залишати на форумі повідомлення, котрі не містять ніякого змісту, беззмістовні повідомлення (наприклад, "відмічусь"), кілька повідомлень під ряд в одній темі з метою збільшення кількості повідомлень (ін. сл. "накручування" повідомлень), а також  тільки смайлики (  z4 ,  d140 ,  :)  і т.п.) ! В разі, якщо таке відбудеться, дані повідомлення будуть видалятись без попередження їх власника, а форумчанину буде знижено рейтинг! При регулярному порушенні даного правила, міру покарання буде визначати Адміністратор форуму


4 Адміністратори форуму:
4.1 Адміністратори є вищою інстанцією у всіх ситуаціях, що виникають на форумі.
У ситуаціях, не прописаних в правилах, рішення адміністратора є вирішальним і обов'язковим для виконання

4.2 Дії та рішення Адміністраторів обговоренню та оскарженню не підлягають.

4.3 Адміністратори форумів має право відключити або заблокувати учасника

4.4 До компетенції адміністраторів відносяться всі виключні повноваження, як-то: стратегія
розвитку форумів, зміна зовнішнього вигляду форумів, призначення VIP-Модератор і модераторів, та ін.

4.5. Всі питання між модератором і Адміністратором чи Глобальним модератором вирішуються за допомогою особистого листування з Адміністратором, у випадку коли VIP-модератор не може вирішити питання або в його права не входить дане повноваження (бан, видалення обліковго запису, стратегія розвитку форумів, зміна зовнішнього вигляду форумів, тощо.)



5 Модератори
Модератори діляться на дві групи - VIP-Модератор (що мають право модерування всього форуму) та модератори (учасники, які стежать за дотриманням правил в окремих розділах форуму)
Дії модераторів на форумі не обговорюються, всі питання вирішуються за допомогою особистого листування, скарги на модераторів розглядає Адміністратор.

5.1 Основні обов'язки модератора
5.1.1 Стежити за дотриманням правил учасниками форуму

5.1.2 Розглядати скарги учасників форуму, вирішувати спірні питання та конфліктні ситуації у підвідомчих йому розділах

5.2 Правила модераторів
5.2.1 Закривати дублюючі або неактуальні теми, а також теми, в яких обговорення викликало конфлікт чи зайшло у глухий кут

5.2.2 Видаляти або редагувати повідомлення і теми, які не відповідають правилам без попереднього повідомлення про це автора теми або повідомлення

5.2.3 Видаляти з теми флуд (повідомлення, які не відносяться до даної теми)

5.2.4 Об'єднувати або роз'єднувати теми, переносити з одного розділу в інший, якщо вважатиме це за доцільне

5.2.5 Редагувати неінформативні і ті що не відповідають правилам заголовки тем, видаляти слово «ТЕРМІНОВО» з назви теми через 3 дні після її створення

5.2.6 Виносити попередження учасникам за порушення правил форуму.

5.2.7 Здійснювати інші дії, спрямовані на дотримання правил

6 Відповідальність за порушення правил
6.1 За порушення одного з пунктів правил даного форуму учасник отримує одне попередження.

Винятки:
6.1.1 масове розсилання особистих повідомлень користувачам (надання статусу "Мамка-хуліганка" з обмеженими правами доступу до функцій форуму, мінус в репутацію);
6.1.2. спілкування під кількома ніками (блокування доступу до форуму терміном на 7 днів, інші ніки видаляються).

6.1.3. образи, приховані або явні, на адресу модераторів чи адміністраторів в особистому листуванні або на форумі, пов'язаних з порушеннями такими користувачами правил форуму - бан. Сюди відноситься і повідомлення на форумі типу "Ну от і мені винесли попередження незрозуміло за що", розміщення в підписі фраз типу "мені винесено попередження за ....." або інших дій, спрямованих на виливання своїх негативних емоцій на модераторів\адміністраторів (у просторіччі - стьоб).

Порада: Якщо Вам винесено попередження - прочитайте спочатку правила і зрозумійте, що Ви порушили, а не пишіть листи адміністратору\модератору з такими очима: d107, погрозами або гнівними розбірками. Не забувайте, що адміністратори\модератори на форумі підтримують порядок, а не від нічого робити виписують попередження, і якщо вони Вам його все ж таки виписали - значить, дійсно мало місце порушення, а особисте ставлення до Вас тут не причому. У цій ситуації, швидше у Вас особисто до адміністратора\модератора погане ставлення, тому що ви змушуєте його робити дуже неприємну роботу - виносити Вам попередження, а потім, можливо, і ще одне за суперечка, і банити - якщо Ви зовсім не хочете розуміти, що Ви зробили неправильно.

6.1.4. агітація до спілкування на інших форумах буде забанено безстроково;
6.1.5. пряма образа учасників форуму (блокування доступу до форуму строком на один тиждень).
6.1.6. користувачі, які видаляють (чистять) свої повідомлення в темах, тим самим руйнуючи теми, буде забанено безстроково.

6.2 Якщо протягом 20 днів з винесення попередження користувач-порушник не отримував нових попереджень, то старе попередження анулюється.

6.3 Якщо в учасника три не закритих попереджень, йому буде заборонено писати на форумі протягом 1 місяця.

6.4 Якщо по завершенню терміну блокування учасник знову порушує правила спілкування, він буде відключений від форума протягом 2 місяця

6.5. При повторній масовій розсилці користувачу назавжди відключається особиста пошта.
У ситуаціях, які в правилах не прописані, адміністрація форуму діє на свій розсуд.
Для деяких розділів встановлені особливі правила (Консультації лікарів, Дошка оголошень, В центрі уваги. Будь ласка, ознайомтеся з ними перед тим, як спілкуватися в даних розділах.

6.6. Адміністрація та модератори не відповідають на питання, висвітлені в правилах: ні на форумі, ні в особистому листуванні. Якщо Вам видано попередження - значить Ви дійсно порушили ці правила, не розумієте чому - перечитайте їх уважно ще раз, і якщо видали попередження\заблокували видали саме Вам\Вас, значить - на то була як мінімум одна з причин, зазначених вище.


Ласкаво просимо на наш форум. І просимо Вас дотримуватися цих простих правил.
 

Offline admin

  • Адміністратор
  • Досвідчена Мамка
  • *****
  • Повідомлень: 4024
  • Поблагодарили: 12 раз
  • Репутація: +1/-0
    • Награды
Re: УВАГА!!!!ПРАВИЛА ФОРУМУ!
« Reply #1 : 01 Березень 2012, 23:04:43 »
Зверніть увагу на загальні положення в ПРАВИЛАХ ФОРУМУ!

Цитувати
Загальні положення
1.1 Форум «MAMKA.info» - україномовний проект, де спілкуються українською мовою.


Це основна вимога без виключення діє для всіх форумчан форуму!
Дякуємо за розуміння!
 
Сказали спасибо: даніела