Автор Тема: Коли починати вчити дитину іноземним мовам?  (Прочитано 13667 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline marjasuk

  • Свідома Мамка
  • *****
  • Повідомлень: 401
  • Репутація: +11/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Діанка
  • Ваше справжнє ім’я: Мар'яна
Чула що з 3-ох вже спокійно можна водити.В смайлику займаються з трьох. :)
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline Wallart

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 136
  • Репутація: +1/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Володимир Романович 2 рочки.
  • Ваше справжнє ім’я: Роман
Вчити іноземним мовам дуже добре змалечку, дитина все спиймає як гру, і легко запам"ятовує, єдине- це потрібно робити регулярно!
Вінілові наклейки - це недорогий і швидкий спосіб прикрасити свій будинок або квартиру!
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 


Offline RoksolanKa

  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 4833
  • Поблагодарили: 250 раз
  • Репутація: +1037/-1
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Лізонька
  • Ваше справжнє ім’я: Роксолана
ось знайшла таку статтю на цю тему, може комусь пригодиться ;)
Як малі діти вивчають англійську мову як іноземну
Чому краще починати вивчати іноземну мову у молодшому віці
 • Малі діти, все ще здатні застосовувати свої індивідуальні, природні стратегії опанування рідної мови, коли усвідомлюють, що ті ж самі стратегії можна використати й для вивчення англійської.
 • Малі діти можуть вивчати мову, якщо вони залучені до діяльності, яка нагадує гру. Вони опановують мову, беручи участь у певних видах діяльності разом із дорослими. Спочатку діти усвідомлюють смисл самої діяльності, а потім починають розуміти мову, якою вони спілкуються з дорослими.
 • Малі діти мають більше часу в своєму розпорядку дня для англійської мови. Шкільні програми для дітей цього віку зазвичай є менш формальними і мозок дитини іще не перевантажений інформацією, яку треба запам’ятати. Домашні завдання, як правило, нескладні або їх немає зовсім і діти менше відчувають стрес, викликаний необхідністю досягти встановлених стандартів.
 • Діти, які мають можливість опанувати другу мову в молодшому віці, здатні застосовувати ті ж самі підсвідомі природні стратегії вивчення мови у своєму подальшому житті, коли їм потрібно вивчати іще й інші мови. Опанувати третю, четверту та навіть іще більше мов стає легшим, ніж вивчення другої мови.
 • Малі діти, які опановують мову природним шляхом, а не вивчають її свідомо, як це змушені робити підлітки або дорослі, скоріше матимуть кращу вимову та відчуття природи самої мови та відповідної культури. Коли діти, які володіють тільки однією мовою, досягають зрілості і набувають більшої самосвідомості, їхня здатність опановувати мову зме-ншується і вони починають відчувати необхідність вивчати англійську на свідомому рівні, користуючись  програмами, що побудовані на принципі пріоритету граматики. Вік, в якому відбувається ця зміна, значною мірою залежить від індивідуальних особливостей розвитку кожної дитини, а також від вимог та очікувань суспільства.

Етапи вивчення англійської мови
Цілком природно, що усне мовлення передує читанню та письму.
• Мовчазний період
 Коли немовля опановує свою рідну мову, існує так званий «мовчазний період», під час якого немовля дивиться та слухає, а спілкується виразами обличчя та жестами, до того, як починає розмовляти. Коли малі діти вивчають англійську,вони також можуть мати «мовчазний період», під час якого спілкування та розуміння відбуваються раніше, ніж діти починають вимовляти англійські слова.
 Протягом цього періоду батьки не повинні примушувати дітей брати участь в усних діалогах, вимагаючи від них повторювати слова. Усні діалоги мають бути однобічними і тут мовлення дорослих створює дитині чудові можливості для опанування мови. Коли доросла людина використовує так званий «перентіз», або «батьківську мову»
 (пристосовану до дитячих потреб форму мовлення, яку вживають батьки або інші дорослі люди) з метою полегшення процесу навчання, то дитина може скористатися багатьма стратегіями, які застосовувалися в період вивчення рідної мови.

• Початок говоріння
 Згодом, в залежності від того, наскільки часто проводяться уроки англійської, кожна дитина (дівчата часто швидше ніж хлопчики) починає промовляти окремі слова (“cat” – «кіт», “house” – «дім») або шаблонні короткі фрази (“What’s that?” – «Що це?» , “It’s my book”– «Це моя книжка», “I can’t” – «Я не можу», “That’s a car” – «Це машина»,“Time to go home” – «Час йти додому») в діалогах або у неочікуваних ситуаціях. Дитина вже запам’ятала ці фрази та імітує їхню вимову, не усвідомлюючи, що вони складаються більш ніж з одного слова. Цей етап триває певний час, протягом якого дитина вивчає все більше мовних одиниць і використовує їх як найкоротший шлях до ведення діалогу, перш ніж навчиться будувати свої власні фрази.

• Побудова англійських фраз та речень
 Поступово діти починають будувати фрази на основі одного слова, яке вони запам’ятали, до якого вони додають слова із свого власного словника (“a dog” – «собака», “a brown dog” – «коричневий собака», “a brown and black dog” – «коричневий та чорний собака») або цілі фрази, які вони за-пам’ятали, до яких додаються слова з власного лексикону (“That’s my chair” – «Це мій стілець», “Time to play” – «Пора грати»). Згодом, залежно від кількості занять англійською мовою та набутим досві-дом, діти починають будувати повні закінчені речення.

Розуміння
 Розуміння завжди є більш значущим, ніж говоріння. Тому не варто недооцінювати спроможність дитини сприймати та розуміти іноземну мову, оскільки діти звикли до розуміння своєї рідної мови із розмаїття підказок, що надає контекст. І, хоча діти можуть розуміти не все, що вони чують своєю рідною мовою, вони сприймають головну ідею, тобто вони розуміють декілька важливих ключових слів, а решту змісту розшифровують, користуючись підказками з
 контексту, і так тлумачать зміст висловлювання. В процесі навчання діти досить швидко пристосову-ють набуті навички розуміння головної ідеї висловлювання до тлумачення змісту висловлювань анг-лійською мовою.

Розчарування (фрустрація)
Після першого захоплення уроками англійської мови деякі малі діти, а особливо – хлопчики, почина-ють відчувати розчарування (так звану «фрустрацію») з причини того, що вони не спроможні вислов-лювати англійською свої думки. Розчарування інших спричинено тим, що вони бажають розмовляти англійською так само швидко, як вони розмовляють рідною мовою. Подолати фрустрацію можна запропонувавши дітям фрази, що демонструють результати діяльності, наприклад “I can count to 12 in English” («Я вмію рахувати до 12 англійською») або дуже прості вірші, які вкладаються із усталених шаблонних фраз.

Помилки
 Дітям не слід казати, що вони припустилися помилки, оскільки будь-яке виправлення помилок негайно призводить до втрати мотивації щодо подальшого вивчення мови. Помилки є невід'ємною частиною процесу відпрацювання правил англійської граматики або правильної вимови. Так, скоро "і goed" перетвориться на "went", якщо дитина чує, як доросла людина повторює у відповідь "yes, you went"; якщо ж доросла людина чує від дитини "zee bus", то має повторити у відповідь "the bus".

Гендерні особливості
 Мозок хлопчиків розвивається не так як у дівчат і це впливає на те, як хлопчики опановують та вико-ристовують мову. Інколи робота у змішаних навчальних групах обмежує можливості хлопчиків, які засмучуються тим, що дівчата мають природну схильність більш швидко опановувати мову. Для того, щоб повністю розкрити потенційні здібності хлопчиків, до них треба застосовувати дещо іншу методику вивчення мови, а їхні досягнення у навчанні не слід порівнювати із досягненнями дівчат.

Середовище для вивчення мови
 Малим дітям складніше опанувати англійську мову, якщо вони не забезпечені належним середови-щем та підтримкою дорослих з використанням «батьківської мови»),
 • Малі діти повинні почувати себе в безпеці і усвідомлювати, що існує певна реальна необхід-ність використання англійської мови
 • Види навчальної діяльності мають бути пов'язані із певною корисною повсякденною діяльніс-тю, з якою діти вже ознайомлені, наприклад можна разом роздивлятись ілюстровану англійську кни-жку, декламувати вірші англійською мовою, перекусити «по-англійськи»),
 • Навчальну діяльність слід проводити мовою дорослих та супроводжувати їх коментарями стосовного того, що відбувається, і діалогами з використанням «батьківської мови».
 • Уроки англійської мови мають бути веселими, цікавими та зосередженими на поняттях і те-мах, які діти вже розуміють рідною мовою. Таким чином діти не вивчають одночасно дві речі: нове поняття та нову мову, а просто вивчають англійську мову, розмовляючи про те, що вони вже знають.
 • Навчальна діяльність там, де це можливо, має супроводжуватися конкретними предметами, оскільки наочність сприяє розумінню і підвищує загальну зацікавленість дітей у навчальному процесі.

Читання
 Діти, які вже навчилися читати своєю рідною мовою, як правило прагнуть навчитися читати англійсь-кою. Вони вже знають як декодувати слова своєї рідної мови для того, щоб зрозуміти текст, і, якщо їм не допомагати декодувати англійські слова, вони можуть застосовувати набуті вміння декодування рідної мови, що призведе до читання англійською з місцевим акцентом.
 Перед тим, як почати декодувати англійський писемний текст, дітям слід вивчити назви 26 літер анг-лійського алфавіту та основні звуки (фонеми). Оскільки англійська мова має 26 літер та принаймні 44 фонеми (у своєму нормативному варіанті), ознайомлення дітей з рештою допоміжних звуків (фонем) краще відкласти до того моменту, коли діти набудуть більшого досвіду в усному мовленні та читанні.
Початкові кроки у читанні англійського тексту проходять досить легко, якщо діти вже опанували мову, якою вони намагаються читати. Багато дітей навчаються читати англійською самостійно, якщо вони разом із дорослими працювали над ілюстрованими книжками або вчили вірші, оскільки таким чином вони скоріш за все вже запам'ятали мову в її графічній формі. Читання того, що діти вже вивчили напам'ять, є важливим кроком на шляху навчання читання, оскільки це надає дітям можливість самим відпрацювати вміння декодувати прості слова. Як тільки діти створили в своїй свідомості «банк» слів, які вони можуть прочитати, вони починають почувати впевненість, що свідчить про їхню готовність до більш складних навчальних прийомів.

Батьківська підтримка
Діти мають відчувати, що вони роблять успіхи у навчанні. Їх треба постійно заохочувати та хвалити за гарні результати, оскільки відчуття успіху сприяє мотивації до навчання. Чудові можливості для ство-рення такої мотивації мають батьки, які у такий спосіб допомагають дітям навчатися, навіть якщо самі батьки володіють лише базовою англійською та вивчають англійську мову разом із своїми дітьми. Шляхом спільних із дітьми зусиль батьки можуть не тільки зробити вивчення англійської мови част-кою життя родини, але також позитивно вплинути на ставлення дітей до вивчення мов та культур інших народів. Сьогодні загальновідомою є теза про те, що більшість із поглядів людини на життя формується у віці 8-9 років.
 


Offline sanja

  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 3396
  • Поблагодарили: 5 раз
  • Репутація: +646/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: оксана
я малого дала на уроки англійської мови у вересні, то йому було 4,4 рочки
але я давала не стільки заради мови, як щоб з дітками спілкувався  -ми майже в садок не ходимо - коден місяць якась халепа, не встигаю лікувати
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline Кар

  • Своя Мамка
  • ******
  • Повідомлень: 845
  • Поблагодарили: 1 раз
  • Репутація: +25/-0
  • В мене щастя є!
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Міланчику 2ріки 4 міс
  • Ваше справжнє ім’я: Каріна
в нас така іграшка
Для того щоб побачити посилання: Register or Login],
щось не завантажується фото, так він слухав її і сам почав розмовляти.
Ухо - ear.
Хоча, в мене не було такої мети - навчити англійської мови
 

Offline Улічка

  • Своя Мамка
  • ******
  • Повідомлень: 543
  • Поблагодарили: 14 раз
  • Репутація: +130/-3
  • Щаслива - тому що мама!!!
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Уляна
Мамки підскажіть, моєму малому 2,9 хочу його дати на англійську мову він досить швидко зловлює, знає вже пару слів і бачу що йому це подобається. ми ідем по вулиці а він мене сам питає як буде то слово чи інше. Може хтось знає де є хороші заняття для маленьких
 

Offline tetka

  • Зацікавлена Мамка
  • ***
  • Повідомлень: 93
  • Репутація: +1/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Тетяна
Я теж вже потроху починаю малу вчити англ.мові.Вчу її частини тіла на тваринках
 

Offline Solya

  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 3356
  • Поблагодарили: 3 раз
  • Репутація: +128/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Оксана
Цитувати
Може хтось знає де є хороші заняття для маленьких
бачила недавно рекламу на Вопаку-Плаза, де пише англійська від 0 років, правда не заходила і не питала, я так придивляюся, куди лиш на вихідні можна буде їздити з дитиною, бо в робочі дні немає кому возити і далеко d112
 

Offline tetka

  • Зацікавлена Мамка
  • ***
  • Повідомлень: 93
  • Репутація: +1/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Тетяна
Ми вчора гортали книжечку з фруктами і овочами на англ.мові,я малій читаю ,а вона на мене так дивиться смішно...
 

Offline томік

  • Бізнес Мамка
  • Свідома Мамка
  • *****
  • Повідомлень: 407
  • Поблагодарили: 19 раз
  • Репутація: +60/-0
    • Награды
мій племінник в 3рочки вміє рахувати по анг. до десяти.
 

Offline bonitka

  • Головне в житті - СІМ'Я! Кар'єра не чекає тебе вдома, гроші не витруть сльози, а слава не обійме вночі...
  • Організатор СП!
  • Досвідчена Мамка
  • *****
  • Повідомлень: 1611
  • Поблагодарили: 714 раз
  • Репутація: +1004/-0
  • Don't worry, be happy...
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Тетяна
На мою думку, вчити дитину іноземним мовам потрібно якомога раніше. Свою думку сформувала під впливом прочитаних багатьох статей, та книжок, які містили підтвердження провідних вчених, що чим менша дитина, тим легше вона вивчає інформацію, що їй подається.
Свою дитину почала вчити англійської мови з 1-го року життя. Дехто подумає, що в цьому віці дитина ще й на українській толком слова не вимовляє, це нам не заважало. У 1рік і 2 міс. мала вже знала 30 слів на англійській мові (це були тваринки, більшість іграшки, які в нас були, предмети домашнього вжитку...)
Зараз нам 2 роки 5 міс. ми вже знаємо силу-силенну слів (правда, час від часу повторюємо), співаємо пісеньки на англійській, короткі віршики, говоримо короткі речення, типу: Привіт! Як тебе звати?Мене звати... Я дівчинка. Я маю яблуко і т. д. А найголовніше, я бачу, що дитина розуміє те, про що вона говорить, їй цікаво продовжувати далі вчитися. Якщо в поле зору їй трапляється щось, чого вона не знає, як буде предмет на англійській, то мала відразу мене запитує і так запам'ятовує. :)
Можете сміятися, можете засуджувти мене, але результат того вартий!
Презервативи (оргигінал): Durex, Contex, Dolphi, гель-змазки, лубриканти
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

СП Indena - якісна нижня білизна
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Гель лаки та все для манікюру
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Ювелірна біжутерія - позолочені вироби 585 та 750 проби
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline Альонка???

  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 2322
  • Поблагодарили: 62 раз
  • Репутація: +157/-0
  • Консультант-психолог
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Альона
Я теж вважаю, що іноземну мову треба починати вчити якомога швидше. Ми починали з англійськомовних розвиваючих мультиків, потім в ігровій формі вчили назви предметів, тепер знаємо ну дуже багато...  Але буває плутаємо слова, наприклад нашій бабусі говорить "Дай мені яблуко" на англійській мові, а потім розуміє, що треба було на українській z1 І я цим дуже горжуся!!! z4 Вчіть і розвивайте своїх діток, результат того вартий!!! z4 z4 z4
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline p.marina

  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 2347
  • Поблагодарили: 21 раз
  • Репутація: +361/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Тимофій
  • Ваше справжнє ім’я: Марина
       Я вважаю що добре коли дитина чує англійську мові від маленького і починає знайомитись з нею як умого раніше. Але починати серйозно займатись мовою з маленькою дитинкою треба тільки в тому випадку коли вана сама не проти і їй це подобається. 
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline MTV

  • Своя Мамка
  • ******
  • Повідомлень: 521
  • Поблагодарили: 3 раз
  • Репутація: +76/-0
  • А теперь коротко о Главном - Я СЧАСТЛИВА!!!
    • www.besttraining.com.ua
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Майя
  • Ваше справжнє ім’я: Тетяна Муравйова-Недоступ
ми будемо ходити (завтра 2 заняття) в школу ранньої англійської Хелен Дорон на Південному бульварі - були на пробному безкоштовному занятті - і дитині і мені було комфортно ) вдома дивимося мультики
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Для того щоб побачити посилання: Register or Login]
 

Offline Nelly

  • Своя Мамка
  • ******
  • Повідомлень: 963
  • Поблагодарили: 47 раз
  • Репутація: +133/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Неллі
Цитувати
На мою думку, вчити дитину іноземним мовам потрібно якомога раніше.
підтримую на всі 100%. Зі своїми дітьми розмовляю з першої хвилини їхнього життя польською, чоловік українською, а наш дідусь російською. Проблем не було, хіба що деколи плутали до кого з людей якою мовою говорити. Тепер в школі вивчаємо німецьку і англійську, то бачу що дитина готова до інших мов, бо пам"ять розвивалась поступово, в школу прийшли вже з базою для нових знань.
Таку методу випробувала (знаю що не пасує таке слово) на старшій дочці і впевнено можу сказати - це працює, адже їй в березні буде 20років.
 

Offline Seld

  • Досвідчена Мамка
  • *******
  • Повідомлень: 2475
  • Поблагодарили: 15 раз
  • Репутація: +206/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Тімур
  • Ваше справжнє ім’я: Анастасія
Цитувати
ми будемо ходити (завтра 2 заняття) в школу ранньої англійської Хелен Дорон
а з якого там віку?
 

Offline MTV

  • Своя Мамка
  • ******
  • Повідомлень: 521
  • Поблагодарили: 3 раз
  • Репутація: +76/-0
  • А теперь коротко о Главном - Я СЧАСТЛИВА!!!
    • www.besttraining.com.ua
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Майя
  • Ваше справжнє ім’я: Тетяна Муравйова-Недоступ
Цитувати
а з якого там віку?
взагалі методика є ї на діток з 3-х місяців, але бажаючих нема )))
зараз от сформували групку з 1.5 (нам 1.7) - ти можеш повести синочка на пробне безкоштовне заняття і потім вирішиш чи він готовий
Для того щоб побачити посилання: Register or Login]

Для того щоб побачити посилання: Register or Login]