Автор Тема: Особливі діти(синдром Дауна та інші генетичні захворювання): догляд,реабілітація  (Прочитано 11951 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Ольга780

  • Новенька Мамка
  • **
  • Повідомлень: 19
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Юля
  • Ваше справжнє ім’я: ольга
у моєї сусідки синок с синдромом дауна. чудовий хлопець, а мама за ним гарно доглядає. нещодавно розказувала що знайшла клініку де можна залишати хлопця на день а самій піти на роботу. дуже важко, для цього потрібно мати багато сил. таким мамам можна тільки зробити низький уклін
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Усім привіт!
Дещо додам -інформацію що може бути корисна тим хто цікавиться нестандартними методами лікування дітей.
ми пройшли нещодавно курс лікування у остеопата.Поєднували з ткмп, а потім- робили БАК. Про ці методи можна прочитати самостійно-в інтернеті є багато інформації. ми все робили у тому же реабілітаційному центрі-Стимулювання Мозку. наразі- остеопат,нам дуже сподобався, вміє працювати навіть з дуже неспокійними та рухливими дітьми, моє крутько таки дало себе полікувати а на деяких сеансав ще й спав!
тож- остеопат Жук Олександр,
що вміє:
Корекція неврологічних розладів у дітей
Нейро-лімфатична рефлекторна терапія по точка Чепмена і Гудхарт
Вісцелярна остеопатія, 3 рівень: ендокринна, кардіоваскулярна системи, урологія та гінекологія
краніосакральна динаміка
краніосакральна біодинаміка
Традиційні і нетрадиційні види масажу
Мануальна терапія
Остеопатіческая корекція кісткових дисфункцій
Непрямий дитячий масаж
Рідинно -енергетичні техніки
Краніотерапіі
Загальний лікувальний масаж
Запис і Докладніше- по тел. +38 (092) 222-02-00)
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
«Не вбивайте нас» - говорила в своїй промові на присудження почесного докторського ступеня університету Портленда Карен Гаффні, перша в історії жінка з синдромом Дауна, переплив Ла-Манш

Американка Карен Гаффні - перший в історії людина з синдромом Дауна, який переплив Ла-Манш, і перший серед таких же, як вона, які отримали почесний докторський ступінь.
І все ж, за її словами, «сміливість - це не головне. Іноді відвага - це тихий голос в кінці дня, говорить: «Я спробую ще раз завтра ...»
Карен Гаффні любить виступати перед публікою. Каже чітко і впевнено, і їй є що сказати. Адже з самого народження Карен багато разів доводилося боротися з помилками.

Дівчинка народилася з синдромом Дауна та вивихом стегон. За словами її мами, Барбари Гаффні, в 1977 році, коли народилася дочка, програми реабілітації дитини-інваліда для допомоги батькам були великою рідкістю. Але в місті Маунтін-В'ю, штат Каліфорнія, де тоді жила родина, така вже була.
Дізнавшись про додаткові потреби дитини, навчившись прийомам фізіотерапії і розумової стимуляції, батьки займалися з донькою весь вільний час.
«Коли дитина народжується з нормальним набором хромосом, ви не знаєте, яким буде його потенціал, - говорить Барбара Гаффні. - У немовляти з синдромом Дауна невідомо, яким буде вплив зайвої хромосоми. Найкраще, що ви можете зробити, - це працювати якомога більше, щоб цей вплив пом'якшити ».
Для реабілітації дочки Джим Гаффні використовував ... воду. Він навчив Карен плавати ще до того, як вона зробила перші кроки.
«Якось мама посадила її в ванну і подула в обличчя, змушуючи затримати подих, щоб полити голову водою, - згадує батько. - Пізніше, приблизно в 9 місяців, я зробив те ж саме, перед тим як занурити дочку в басейн. Ми працювали над контролем дихання задовго до того, як їй виповнився рік.

Карен сідала на дно басейну навпочіпки, потім відштовхувалася і спливала. Я ловив її, і це стало у нас грою. Моя впевненість в тому, що донька почувається комфортно у воді, росла з кожним днем ​​».

Наступним кроком було навчити Карен пересуватися в басейні. І з кожним уроком вона запливала все далі і далі. Дівчинка досягла таких успіхів, що, коли їй було чотири роки, дозволяла спочатку стрибати в воду іншим дітям, потім наздоганяла і переганяла їх.

«Для мене було дуже важливо плавати набагато швидше і довше, ніж більшість хлопців», - говорить сама Карен. «На землі» дівчинка не могла не відчувати себе слабкіше інших дітей. У воді ж їй не було рівних. Батьки говорили своїм дітям: «Подивіться на Карен, подивіться, як вона це робить!»
Хлопці, які не цікавилися дивною дівчинкою на суші, охоче грали з нею в воді. Вони були так вражені плаванням Карен, що вже не помічали її особливостей. Заняття в басейні допомогли дівчинці компенсувати проблеми з ногами і відновитися після декількох операцій.

«Потім ми приступили до плавання під водою, - розповідає Джим Гаффні. - Я кидав на дно яскраві іграшки, дочка пірнала, діставала їх і пливла назад до бортика - на одному диханні. Цей вид плавання творив чудеса - зміцнював тіло Карен, розвиваючи легені і серце ».
Програми раннього втручання в розвиток дитини-інваліда стали для Карен будівельним блоком. Вона і її сім'я почали в них брати участь, коли малятку було близько трьох місяців.
«Ми дізналися, як важливо спілкуватися з донькою, читати, розмовляти, заохочувати, - розповідає Барбара Гаффні. - У нас з'явилося відчуття терміновості. Перші роки важливий кожен день! »
Коли Карен виповнилося 3 роки, вона була зарахована в дошкільну програму Монтессорі в своєму районі. У 6 років дівчинка дізналася, що у неї синдром Дауна.
«Один хлопчик підійшов до мене і назвав розумово відсталою, - згадує вона. - Я не знала, що це означає ». Коли Карен запитала у батьків, вони пояснили, що це означає повільне навчання.
«Не вбивайте нас» - опублікована в одному з портлендського журналів (зима 2014 року) мова Карен Гаффні на присудження почесного докторського ступеня університету Портленда.
«Вони просто сказали, щоб я не звертала на це увагу, - згадує Карен. - Пізніше я зрозуміла, що мені доведеться працювати вдвічі старанніше, ніж іншим дітям, вдвічі складніше заводити друзів, і в два рази важче закінчити школу ».

До школи Карен вже вміла читати, писати і складати числа. Після уроків проводила дві години з репетитором. «Карен готувалася будинку більше часу, ніж інші діти, - згадує Барбара. - Ми використовували систему винагород, таких як фільми, поїздки до бабусі і дідуся, на пляж, щоб мотивувати дочку. І дочка змогла здати вступний іспит в 9-й клас St. Mary's Academy в Портленді ». Раніше в цій школі не було учнів з діагнозом Карен. Вона була першою.
«Все уроки були для мене дуже важкими, я навіть не була впевнена, що закінчу школу. Якось на уроці релігії вчителька сказала, що все наше життя - це дар Божий, а наші справи - відповідні подарунки Богу. І я подумала, може, моя навчанні буде першим подарунком Бога. Сподіваюся, він Йому сподобався! »
Гаффні закінчила не тільки школу, а й вуз, отримавши диплом помічника викладача, а в 2013-му стала почесним доктором університету Портленда.
Карен насилу спускається по сходах до басейну. Її стегна деформовані, тому коліна повернені всередину, а ступні - назовні. Але вона міцно стискає поручні і продовжує спускатися. У басейні їй комфортніше, ніж на землі. У воді вона відчуває себе сильною. Незалежною. Здатної. І не так сильно відрізняється від інших.

Карен пропливає майже 3 з половиною кілометри в день. На це їй потрібно близько години - менше, ніж пройти ту ж відстань пішки. Потім 30 хвилин займається на велотренажері.
Гаффні продовжує встановлювати рекорди. У 2009 році вона перепливла озеро Тахо шириною 14 з половиною кілометрів при температурі + 15 C. А ще - двічі стала золотою медалісткою Спеціальної Олімпіади штату Орегон в плаванні на довгі дистанції.

«Не дивлячись на всі досягнення, Карен не можна назвати сміливою, насправді вона дуже обережна, - каже її батько, Джим Гаффні. - Дочка збирає всю свою мужність, щоб зробити якийсь новий крок. Я чув, як вона умовляє себе: «Давай, Карен, не бійся, все буде в порядку». Я був свідком її боротьби з собою протягом багатьох років ».
«Але сміливість - це не головне, - переконана Карен. - Іноді відвага - це тихий голос в кінці дня, який каже: «Я спробую ще раз завтра ...»
У Гаффні є улюблений уривок з Євангелія від Іоанна, глава 9: «А коли Він проходив, побачив чоловіка, сліпого від народження. Учні Його спитали Його: Учителю! хто згрішив, він чи батьки його, що сліпим він родився? Ісус відповів: Не згрішив ані він, ні батьки його, але це для того, щоб на ньому діла Божі ».


КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР СТИМУЛЯЦІЇ МОЗКУ про орудувати кімнатою Сенсорної Стимуляції. Центр пропонує заняття з сенсорної корекції з спеціально навченими фахівцями.
 А також: консультації, реабилитація,ЛФК і масажі, остеопат і кінезітерапія, повний курс реабілітаційних занять для дітей з с-м Дауна.
Запис і Докладніше- по тел. +38 (092) 222-02-00)
 


Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Методи лікування затримок розвитку мови і психо-мовного розвитку.

Лікарська терапія застосовується в багатьох випадках затримки психо-мовного розвитку, і в багатьох мовних відставаннях. Як правило, це препарати, що впливають на нейрони головного мозку, що живлять і формують їх, наприклад, «актовегін», «кортексин», «лецитин», «нейромультівіт» і т.д. А також лікарські засоби стимулюють діяльність мовних зон, такі як «когітум» та інше. Медикаментозне лікування призначається виключно лікарями, неврологами або психіатрами!
але є і альтернатива- немедикаментозні методики.

ТКМП і Метод Томатиса дозволяють відновлювати роботу окремих центрів головного мозку, тих, що відповідають за дикцію, мовну активність, словниковий запас і інтелектуальні здібності. Нерідко ефективність ТКМП підвищують додатковими методиками, такими як ВАК, Форбрейн, Інтайм.

Непогані результати, дають альтернативні методи Такеи як Остеопатія, робота з психологом.

Як правило, дітям з такими проблемами рідко допомагає виключно лікарська терапія, не підкріплена педагогічним участю. Основне завдання дефектолога - це підвищення психічного розвитку дитини: розумового, емоційного і соціального.

Спеціаліст коригує розвиток мови в потрібному руслі, запобігає появі вторинних відхилень і, пов'язаних з ними, труднощів в подальшому навчанні. В роботі дефектолог застосовує наочні, технічні, практичні засоби реабілітації, а самі корекційні заняття проводить за індивідуальним сценарієм в ігровій формі. Загальною методики, здатної допомогти всім без винятку не існує, в кожному окремому випадку потрібен індивідуальний підхід.

Спеціаліст задасть потрібний напрямок і навчить необхідним малюкові вправ, займатися з ним доведеться не просто щодня, а буквально щогодини. Дитина простіше йде на контакт з рідними людьми, більш охоче погоджується на співпрацю і яскравіше усвідомлює моменти, коли радує їх своїми успіхами.


(кликните для показа/скрытия)
 
Сказали спасибо: prosana

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія


 
Тести на визначення розумового та психоємоційного розвитку для особливих дітей
[/b]

Дитині, яка не говорить, дуже часто ставлять діагноз «Розумова відсталість». Звичайно, оцінка можливостей і потенціалу такого дитини утруднена, але некоректний діагноз ускладнить подальше навчання дитини в спеціалізованих школах. В даний час існує спеціальний тест, що дозволяє працювати з неговорящімі дітьми і дати можливість кожній дитині отримувати відповідну освіту і навчання.
Тест LEITER - 3 дозволяє оцінити інтелектуальні здібності та потенціал людини, а не його знання.
Цей тест унікальний наявністю профілів зростання, які допомагають оцінити розвиток в динаміці.
Використовується для діагностики дітей з аутизмом та розладами мовлення.
Leiter-3 має високу конкурентну валідність з іншими еталонами оцінки інтелекту, такими, як WISC-IV, WAIS-IV Матриці Равена.
Час проведення тесту: 45 хвилин - оцінка невербальних розумових здібностей і 30 хвилин - блок завдань на оцінку Уваги / Пам'яті.
Можна використовувати з дітьми від 3 років.
ЯК ПРОХОДИТЬ ТЕСТУВАННЯ.
За столом, з використанням стимульного матеріалу. Батьки не відволікають дитину, по можливості не присутні, тому що необхідно створити атмосферу, в якій дитина зможе максимально зосередитися.
Завдання розбиті по відповідно до віку.
Кількість зустрічей для проведення повної діагностики - 3, кожна зустріч триває 45-50 хвилин.
пройти тест можна в Київському Центрі Стимуляції Мозку

(кликните для показа/скрытия)
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Фізіотерапія і Особливі діти

Що потрібно дітям з особливими вадами розвитку?
Особливим дітям потрібен не просто догляд, але індивідуальний план абилитации, постійна увага групи професіоналів, а також професійне обладнання та фахівці для проведення фізіотерапії.
При реабілітації та рухової терапії у старших дітей також йдеться про збереження вже наявних здібностей і зменшенні спастики і профілактиці контрактур. Для цього застосовуються рухові вправи і рухові ігри, пристосовані для моторних навичок кожної дитини. Вони стимулюють серцево-судинну систему, тренують м'язи і розвивають впевненість в собі. Діти відчувають зростаючу впевненість в собі і життєву силу.

Фізіотерапія є важливою складовою частиною лікування і реабілітації для дітей з особливими потребами .. У комплексній реабілітації застосовуються різні види фізіотерапевтичних процедур.

Магнітотерапія - метод, заснований на впливі на організм людини магнітними полями з лікувально-профілактичними цілями. Хоча в організмі не знайдено спеціальних рецепторних зон, що сприймають електромагнітні коливання, але є достовірні відомості про вплив природних магнітних полів на вищі центри нервової і гуморальної регуляції, на біоструми мозку і серця, на проникність біологічних мембран, на властивості водних і колоїдних систем організму. Під впливом магнітного поля малої інтенсивності знижується тонус судин мозку, поліпшується кровопостачання мозку, відбувається активація обміну речовин, що підвищує стійкість мозку кисневого голодування.

Лазеротерапія надає спазмолітичний, судинорозширювальний ефекти, покращує місцевий кровообіг і спосбствует нормалізації тонусу м'язів.
магнітотерапія:

-МІОСТІМУЛЯЦІЯ
Взаємодія електромагнітного поля з нервово-м'язову тканину, призводить до деполяризації клітинних мембран і скорочення м'язів. Залежно від обраної частоти стимуляції може бути досягнуто розслаблення або зміцнення м'язів.
-Лікування спастичності
Підвищення тонусу м'язів досягається за рахунок впливу на спинальний рівень контролю м'язового тонусу. Цей механізм показаний для лікування рухових порушень центральної нервової системи, до яких відноситься спастичность.

(кликните для показа/скрытия)
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Тест Векслера-дитячий варіант
Дитяча версія тесту Векслера (WISC), адаптована і доповнена вітчизняними авторами, була і залишається одним з основних діагностичних інструментів дослідження інтелектуальної сфери дитини.
 
Результати методики допомагають у вирішенні цілого ряду психологічних і педагогічних завдань:
Оцінка розвитку розумових здібностей, загальної ерудиції.
Визначення обсягу пам'яті, переважаючого типу мислення та інших особливостей пізнавальних психічних процесів.
Оцінка можливих причин неуспішності школяра.
Прогнозування труднощів навчання і їх профілактика.
Виявлення розумової відсталості і затримки психічного розвитку.
 
 
У комплект діагностичного комплексу входить методичне керівництво, стомлений матеріал для 12 субтестів, зручні бланки фіксації результатів. Цей комплект є оптимальним для проведення діагностики і розрахований на тривале використання.
опис методу
Діагностика включає 12 субтестів, 10 з яких, є основними. Субтести діляться на 2 групи:
- вербальна група завдань, що дозволяє оцінити інтелектуальні вербально-логічні здібності, пов'язані з рівнем і якістю освіти, умовами життя і розвитку. Вербальний показник спирається на: загальну обізнаність, здатність робити висновки і узагальнювати, рівень словникового запасу, математичні і логічні здібності, обсяг пам'яті.
- невербальна група завдань пов'язана з оцінкою перцептивних характеристик і в меншій мірі залежить від отриманих на момент тестування знань і загального рівня освіти.
Невербальний показник включає: оцінку просторового мислення, здатність співвідносити частини і ціле, оцінку аналітико-синтетичних здібностей, оцінку властивостей уваги.
 
Результати діагностики обробляються вручну: підраховується загальна сума балів, яка за допомогою спеціальних нормативних таблиць потім переводиться в стандартизовані одиниці.
Сфера застосування
В освітній сфері використовують тест Векслера при розподілі учнів в профільні класи, визначенні потенційних здібностей учня або виявленні причин його неуспішності.
У психологічній практиці застосовують тест Векслера для діагностики інтелектуальних порушень, оцінки інтелектуального потенціалу дитини.

Де можна пройти тест Векслера:
(кликните для показа/скрытия)
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Деякі практичні рекомендації з розвитку навичок спілкування та сенсорної інтеграції для дітей з с-м Дауна

Сенсорна інтеграція: спостереження за дітьми з синдромом Дауна та аутистическими особливостями психічного розвитку
Рекомендації батькам дає Мері Лешно, офіційно зареєстрований фахівець з розвитку функціональних можливостей, що займається розвитком сенсорної інтеграції.

Для багатьох дітей з СД-АОПР сенсорна інтеграція є однією з областей, що вимагають втручання. Поведінка і реакції дитини з СД-АОПР часто пояснюються тим, що обробка сенсорної інформації, що надходить ззовні, здійснюється не так, як у інших дітей. Сенсорна інформація надходить з навколишнього середовища через різні сенсорні системи (дотик, зоровий образ, рух, звук, сила земного тяжіння). Інформація обробляється мозком, який інтерпретує її, організовує і управляє реакцією тіла на неї. Сенсорний досвід дитина отримує безперервно, і в міру його накопичення продовжує вчитися і реагувати на навколишнє середовище все більш складним чином.

Дитина, що має порушення в сенсорної сфері, як і будь-який інший дитина, збирає інформацію від зорових, слухових подразників, від дотику, руху і сили тяжіння. Однак, коли ці дані надходять в мозок, мозок не організує і не обробляє їх як треба, і в результаті видає неправильну відповідь. У таких випадках зазвичай відзначається ненормальна реакція або незвичайна поведінка. За своєю силою реакція мозку може бути або недостатньою, або, навпаки, надмірною. У першому випадку. сенсорної інформації на вході, мозок не в змозі її зареєструвати і не реагує на неї. У другому випадку мозок реєструє впливу надто інтенсивно, немов у ньому сталося коротке замикання.

Більшість дітей люблять, коли їхні батьки торкаються до них. Зазвичай легкий дотик до руки або голові викликає позитивну реакцію. Однак є діти, які оцінюють таке дотик як загрозу, і вона викликає реакцію: борись або тікай. Це реакція надчутливості Її можна порівняти з реакцією людини, що йде вночі по незнайомій темній алеї. Всі наші почуття «насторожі», щоб тіло змогло відреагувати на небезпеку. Очі розширені, дихання неглибоке, серце б'ється швидше, і ми готуємо наше тіло до того, щоб воно відповіло або втечею, або боротьбою. Уявіть собі, що ваша система насторожі завжди, і ви відчуваєте, що кожен дотик або рух означає присутність небезпеки. Оскільки ваш мозок постійно фіксує небезпеку, то вам буде дуже важко досліджувати навколишній світ і вчитися, використовуючи сенсорний досвід. Як наслідок, багато надчутливі діти уникають будь-яких форм впливу: тактильного (дотику), вестибулярного (гравітації), проприоцептивного (руху).

Саме внаслідок цього дитина може уникати певної одягу, їжі певної консистенції, ненавидіти рух або сидіти в одній і тій же позі і наполегливо повторювати одні й ті ж рухи, намагаючись «заспокоїтися».

Дитина з недостатньою реакцією на стимул може здаватися людиною, безперервно бомбардир свою сенсорну систему в спробі опанувати відповідної сенсорної інформацією. Така дитина може постійно чіпати предмети, брати в рот все, що попадається йому на очі, битися об стіну або падати знову і знову. Він може впасти і отримати травму, але не проявити звичайних ознак болю: не заплаче, не стане потирати забите місце і т.п. Більшість дітей, що мають порушення в області обробки сенсорної інформації, включаючи дітей з СД-АОПР, можна віднести до обох категорій. Це означає, що по відношенню до одних впливів на вході вони можуть бути надчутливі, а до інших - майже нечутливими. Діти зазвичай відчувають, яка сенсорна інформація їм потрібна, і хоча їх поведінка здається нам дивним, все ж це - їх спосіб перейнятися змістом навколишнього і спробувати адаптуватися до повсякденного життя. Сім'ї дітей з СД-АОПР, з якими автор зустрічалася в клініці, говорили, що їхній малюк розвивався нормально для дитини з СД приблизно до року. Потім в його навичках гри, соціальної взаємодії і багато іншого став спостерігатися регрес; з'явилися незвичайні типи поведінки. Ось деякі з них: дитина перебирає пальцями або ланцюжками перед очима, відмовляється від їжі, дивиться прямо на яскраве світло, замість цілеспрямованої гри, проявляє захисні форми поведінки.

Діти з СД-АОПР зазвичай не потребують спеціально організованої терапії з розвитку сенсорної інтеграції. І, хоча втручання фахівця надзвичайно бажано, практично це не завжди можливо. Тому автор представляє тут деякі пропозиції про те, як можна займатися з дітьми вдома у випадках, коли вони виявляють певні типи поведінки, властиві дітям з проблемами обробки сенсорної інформації.


 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Сенсорна Інтеграція, заняття з дітьми з аутизмом.

Первинна індивідуальна робота. Заняття тривають одну годину, спрямовані на встановлення контакту з дитиною. В цей час педагог проявляє мінімум наполегливості. Він ніби слід за дитиною, супроводжує його в тому, що йому цікаво, уважно спостерігає за його інтересами і підбирає матеріал, який буде розширювати сфери інтересів дитини. Педагог відстежує, які сфери сенсорного сприйняття у дитини відрізняються підвищеною чутливістю, щоб не дратувати їх. Педагог досягає розташування дитини тим, що не тисне на нього, поважає його особливості, бажання і інтереси. Цей період триває від декількох тижнів до декількох місяців.

Вторинна індивідуальна робота. Налагодивши контакт, педагог починає вести дитину по шляху розвитку. Кожну зустріч він показує дитині завдання, починаючи від однієї за заняття і нарощуючи їх кількість дуже поступово, не поспішаючи. Самі завдання педагог вибирає, починаючи від інтересу дитини і поступово вводячи ті, які його не сильно цікавлять, але є дуже корисними для нього. На цьому етапі найбільше завдань проходять із зони Вправи практичного життя і Сенсорика. Дитина з аутизмом потребує в першу чергу в навичках самообслуговування, і лише потім в усьому іншому.

Введення в малу групу в супроводі педагога. Коли дитина звикає до індивідуальних занять, якісно працює і розвивається, коли заняття починають приносити дитині задоволення. його вводять в малу групу дітей в супроводі фахівця, який займається з ним індивідуально. Ми вводимо дитину в групу здорових дітей, де здорових дітей не менше 80%. В цей час всі сили педагог спрямовує на привчання дитини до правил, що діють в групі, вчить перебувати в колективі, встановлює рамки. Перший час заняття в групі не будуть просувати дитини в пізнавальних процесах, але буде дуже важливим етапом інтеграції в колектив. Педагог надає дитині підтримку, він може вести дитину з групи, в міру його стомлення, поступово збільшуючи час перебування в колективі. Ми не чекаємо на цьому етапі від дитини взаємодії з іншими дітьми, він вчитися просто знаходитися поруч з іншими дітьми, звикає до іншого дорослому (педагогу який працює з групою). Паралельно тривають індивідуальні заняття, які просувають дитини в оволодінні знаннями і вміннями.

Заняття в групі без супроводу. Поступово дитина вчитися перебувати в групі без індивідуального супроводу. Це відбувається тоді, коли дитина вже освоїв правила, не проявляє агресію, у нього не трапляється істерик. Знову ж таки, спочатку дитина просто знаходиться в колективі, педагог групи вчиться з ним взаємодіяти самостійно; у міру адаптації педагог починає презентувати нові завдання і матеріал цій дитині. Завдання педагог дає такі ж, які дитина бачить на індивідуальних заняттях і які йому найбільш подобаються. Менш полюбилися завдання використовуються в індивідуальній роботі. Поступово збільшується час перебування дитини в групі. У міру звикання для дитини з аутизмом проводяться уроки взаємодії з іншими дітьми. Індивідуальна робота не припиняється і на цьому етапі. Але в цей час дитина вже активно працює в зоні математики й мови, а УПЖ і сенсорику більше використовують в групових заняттях.

Шлях розвитку кожної дитини індивідуальний і ми не можемо сказати, до яких вершин дійде та чи інша дитина, але ми повинні прагнути провести його якомога далі.

Сенсорна Інтеграція при аутизмі на відміну від методу для здорових дітей, педагог дає менше свободи, більше пропонує презентації на свій вибір, педагог може скорочувати презентації в залежності від можливостей дитини. Педагог довше опрацьовує одну і ту ж презентацію, перш ніж рухатися далі, він багато разів переконується в тому, що дитина вже опанував цими навичками. Педагог виявляє більше креативності, додає матеріал на свій розсуд. Педагог особливо пильну увагу приділяє рухової активності дитини з аутизмом, так як багато проблем лежить у сфері сенсорномоторних здібностей.



центр стимулювання мозку пропонує послуги кращих спеціалістів по роботі з дітьми з діагнозом РДА
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Можна самостійно перевірити стан розвитку вашої дитини:
При виявленні ознак аутизму батьки повинні звернутися до лікаря-фахівця за допомогою. Лікуючим лікарем буде призначено відповідне обстеження і проведені певні тести, які допоможуть в діагностиці аутизму у дитини. Рання та своєчасна діагностика психічних розладів допоможе при подальшому погіршенні стану, зменшить прояви симптомів в будущем.Малиш не виділяє маму з навколишніх його людей, він не фокусує погляд на матері або на якомусь дорослому. Але в той же час може зупинити погляд на картинах на стіні, на дуже яскравих предметах. Він не може дивитися в очі, а якщо і дивиться, то зовсім недовго і якось випадково. Такі відхилення в розвитку можна виявити вже в шість місяців, а іноді й раніше.
Дитина реагує на зовнішні подразники - яскравість, гучність. Якщо мама починає голосно сміятися, то він лякається, а не радіє.
На руках у матері не може прийняти зручну позу. Дитина або дуже напружений, або занадто розслаблений.
У малюка спостерігається ненормальне рухова поведінка. Він іноді буває байдужим і загальмованим, або, навпаки, верткий і дуже збудженим.
З'являються монотонні, нав'язливі руху: обертання ручками, розгойдування з боку в бік. І все це відбувається при умінні ходити і сидіти.
У дитини може бути гіперпрівязанность до матері або ж він повністю байдужий до її присутності.
Дитина не прагне повторювати рухи за дорослими. Він повністю байдужий до навчання, не махає рукою у відповідь, не повторює звуки і слова.
Скринінгові тести на аутизм у дітей і дорослих.
Ось приклад тесту, який проводиться в США дітям до 15 років, щоб виявити можливі проблеми у дитини і називається він: \\\ "Перевірка на аутизм для маленьких дітей \\\" (СНАТ).
Розділ А.
Чи подобається вашій дитині, коли його тримають на руках, заколисують або садять на коліна?
Чи любить дитина грати з вами?
Чи виявляє інтерес до інших дітей?
Ваша дитина імітує дії в грі?
Використовує ваша дитина вказівний палець, для визначення предмета, який зацікавив його?
Приносив ваша дитина додому який-небудь предмет, щоб показати його?
Розділ В.
Спробуйте привернути увагу дитини, вказавши йому предмет поза увагою, за допомогою пальця. Скажіть \\\ "Дивись \\\" або скажіть назву іграшки. Подивіться на реакцію дитини. Дитина не повинна стежити за рукою. Він повинен дивитися на предмет, який був зазначений вамі.Тест на аутизм
Чи дивиться малюк в очі незнайомій людині?
Дайте дитині ложку і чашку і попросіть його приготувати вам чай. Дитина грає в цю гру?
Показує дитина пальцем місцезнаходження того чи іншого предмета, якщо ви його про це попросите?
Чи може дитина побудувати з кубиків башточку?
При більшості негативних відповідей ризик аутизму високий.
Медичні центри при лікуванні аутизму в Україні практикують:
- заняття з психологами і корекційним педагогами (індивідуальні та групові),
- терапію спілкування,
- тілесно-сенсорну терапію,
- лікувальну фізкультуру,
- музичні заняття,
- арт-терапію,
- анімал-терапію (іпотерапію, дельфінотерапію і ін.).
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
TLP Online - це метод музичної терапії, розроблений компанією Advanced Brain Technologies з США.


Використовуючи найсучасніші аудіо технології (High Definition sound) і інноваційні нейроакустіческіе методи, музика TLP модифікована таким чином, щоб тренувати мозок і зміцнювати нейронні зв'язки з метою розвинути здібності до навчання, комунікації та обробки інформації.


Програма TLP Online спрямована на розвиток областей мозку, що відповідають за:


Виконавчі ФУНКЦІЇ
Дане поняття є узагальнюючим терміном для ряду вищих психічний
процесів, які контролюють і регулюють поведінку і навички, включаючи здатність
починати або переривати дію, контролювати і за необхідності змінювати поведінку,
планувати реакцію в незнайомій ситуації:

-рухова координація
Гармонійне функціонування всього тіла, що включає різні рухи: велику
моторику (ходьба, біг, стрибки, кидки і т.д.), дрібну моторику (правопис, застібання гудзиків, кейбордінг) і планування рухів, здатність мозку продумувати і виконувати цілеспрямовані рухи.
Приклади: баланс, тілесне сприйняття, координація

-комунікації
Здатність обмінюватися інформацією, думками і думками шляхом як вербального
або письмового вираження (використовуючи мова, голос, писемність), так і невербального
спілкування (жести, вирази обличчя, мова тіла).

-слухова ОБРОБКА
Здатність розуміти сенс почутого. Порушення слухового сприйняття можуть негативно позначитися на навчанні, розумінні, комунікації і відносинах.
Приклади: слухання, проходження усним інструкціям, вміння сконцентрувати в
галасливій обстановці, розуміння тону мови, дискримінація звуків.

-СОЦІАЛЬНІ ЗВ'ЯЗКИ ТА ЕМОЦІЇ
Здатність вибудовувати відносини з іншими, керувати емоціями, вирішувати конфлікти, розуміти і реагувати в залежності від ситуації залежить від соціальних навичок і емоційності.
Приклади: самовпевненість, співчуття, соціальна взаємодія, міжособистісні
відносини, настрій.

- стресостійкість
Тіло і мозок людини мають міцну готовність до стресів, щоб захиститися від загроз,
реальних або надуманих. Однак якщо людина знаходиться в постійному стресі, це
може привести до серйозних проблем здоров'я. Через те, що тіло весь час
знаходиться в стані «борись або біжи» (природна реакції організму на небезпеку).

Приклади: зниження рівня стресу і напруженості, розслаблення, поліпшення сну
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
12 причин займатися за методом Томатіс
Затримка мовного розвитку
Проблеми з навчанням в школі - дислексія, дисграфія (порушення писемного мовлення), дізорфографіей, дискалькулия.
Синдром дефіциту уваги і гіперактивності.
Ранній дитячий аутизм, синдром Аспергера, аутизм.
Заїкання.
Складнощі із запам'ятовуванням, порушення пам'яті.
Проблеми з концентрацією і довільною увагою.
Підвищена тривожність, стан стресу.
Проблеми рухового розвитку, координації.
Необхідність налагодити комунікативні навички.
Вивчення іноземних мов.
Заняття вокалом, необхідність поліпшити голосові і збереженою музикою.

а також:
Заняття по методу Томатіс дають позитивні результати в самих різних сферах:

Поліпшення здатності до навчання і стимулювання розвитку мови. За допомогою даної методики налагоджується робота нервових ланцюгів, що відповідають за сприйняття і аналіз звукових сигналів. Діти, що мають дислексію, дисграфию, порушення усного мовлення та проблеми з заучування і виконанням рухів, стають здатні контролювати себе і справлятися зі складнощами.
Оптимальна настройка комунікативних навичок. Як відомо, наявність слуху зовсім не означає вміння чути. Іноді комунікація порушується внаслідок неправильної інтерпретації почутого. Метод Томатіс дозволяє поліпшити аналіз почутого і, відповідно, видавати більш адекватну реакцію.
Поліпшення здатності координувати рухову активність. Методика використовує в даному випадку той факт, що вухо є не тільки органом слуху, але є ще й частиною вестибулярного апарату. Підтримка рівноваги, контроль положення тулуба, узгодження рухів з потрібним ритмом залежать від правильної роботи вестибулярної системи.
Допомога при дефіциті уваги у дітей і дорослих. Дія методу Томатіс направлено на поліпшення здатності до виборчого увазі. Заняття допомагають навчити концентруватися на потрібному, не відволікаючись на стороннє.
Досягнення емоційної рівноваги, зняття підвищеної тривожності і стресів. Стимулювання мозку звуковими сигналами як високих, так і низьких частот вирівнює психічний стан.
Розвиваються голосові дані і поліпшується сприйняття музики. Спочатку метод Томатіс починав розроблятися саме в цьому напрямку. Тільки те, що здатне чути вухо, може відтворити голос. Розширення можливостей слуху тягне за собою і поліпшення голосових здібностей.
Поліпшення пам'яті і, власне, здатності до запам'ятовування. Звукові коливання впливають на лімбічну систему і равлика (частина середнього вуха), що збуджує кору головного мозку. В результаті налаштовуються механізми активної пам'яті.
Прискорення навчання іноземних мов і поліпшення вимови. Кожна мова звучить в певному частотному діапазоні. Метод Томатиса дозволяє розширити «свій» рідної звуковий діапазон і впоратися з проблемами акценту і неправильна вимова. Крім того, зняття стресу дозволить навчається легко подолати так званий мовний бар'єр.

Методика підходить і дітям, і дорослим
На заняття можуть приходити як юні пацієнти, так і дорослі. Досконалість і глибина методики дозволяє справлятися з різними проблемами як дитячого розвитку, так і питаннями, що виникають в більш пізньому віці.

Спеціалізовані центри відкриті в різних країнах світу. До роботи в них допускаються тільки фахівці, що пройшли навчання.

Методика розроблена лікарем

Альфред Томатіс, автор методики, є лікарем-оторіноларінголом. Займаючись в фізіологічної лабораторії Сорбонни, доктор зумів зробити чудові відкриття:

людина може відтворювати за допомогою голосу виключно тільки те, що здатне почути його вухо;
якщо змінити здатність до слухання, автоматично зміниться і голос;
за допомогою аудіостімуляціі існує можливість впливати на звучання (фонації) голоси.
Методика доктора Томатиса була розглянута і схвалена на слуханнях Паризької медичної академії та Академії Наук.

(кликните для показа/скрытия)
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
FORBRAIN®
Forbrain® розроблений для допомоги людям з:

розладами мови і порушеннями мовного розвитку
проблемами з навчанням
порушеннями обробки сенсорної і слухової інформації
порушеннями концентрації уваги, такими як СДВ і СДУГ
Forbrain® - навушники з кістковою провідністю, обладнані мікрофоном і динамічним фільтром. Це - інструмент для самостійної практики, а саме - для тренування аудіо-вокального циклу. Пристрій Forbrain® підсилює певні картини мовних сигналів, і посилений таким чином голос миттєво проводиться за допомогою кісткової провідності.

Для поліпшення сприйняття і обробки слухової інформації, а також поліпшення мови, уваги і пам'яті рекомендуються щоденні заняття по 15 хвилин. Forbrain® універсальний інструмент, його можна використовувати з 3-х річного віку.

Поліпшення мови:

Динамічний фільтр підкреслює високі частоти голосу користувача і пом'якшує низькі частоти. Ці яскраві звуки грають важливу роль в розвитку мови. Прослуховування злегка скоригованого власного голосу дуже природно покращує мова користувача, роблячи її більш чіткою і гармонійною. Кісткова провідність також підсилює базові звуки розмовної мови і сприяє їх сприйняття. Така посилена аудіо-вокальна петля допомагає користувачеві скоригувати сприйняття голосу і поліпшити його / її мова без значних зусиль.

Поліпшення рівня уваги:

Мозок не може спрогнозувати звуковий контраст голосу, створюваний динамічним фільтром. Таким чином, мозок перебуває в стані подиву і постійно знаходиться насторожі. Високі частоти голосу користувача, які посилені завдяки фільтру, володіють сильним стимулюючим ефектом. Відповідно, рівень уваги підвищується.

Поліпшення пам'яті:

Кісткова провідність, тобто передача звуків завдяки вібраціям кісток черепа, це найприродніший спосіб чути себе. Такий тип передачі здійснюється в 10 разів швидше, ніж повітряна провідність (коли ми чуємо через вухо), і передає звук набагато якісніше. Таким чином, коли ми чуємо наш голос і повідомлення, передане голосом по кісткової провідності, це покращує нашу здатність утримувати інформацію в пам'яті.

Це пристрій - універсальний продукт, який підійде будь-якому користувачеві, починаючи з трирічного віку, і навіть невербальних дітям, які можуть звикнути до звуку свого власного голосу. В якості самостійної програми ми рекомендуємо працювати з Forbrain® від 10 до 20 хвилин в день протягом 6-10 тижнів для отримання довгострокового результату. Якщо ви вже проходите програму Томатіс®, будь ласка, проконсультуйтеся з вашим консультантом щодо найбільш підходящого протоколу. Єдина вимога для роботи з цим інструментом - це власний голос користувача! Forbrain® - легкий бездротової прилад, тому користувач може вільно пересуватися в навушниках Forbrain®, працюючи над промовою, наспівуючи, читаючи вголос ... Ваш фахівець Томатіс® може запропонувати вам найбільш підходящі вправи, а також розповісти про найкращої практики використання цього приладу
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 149
  • Поблагодарили: 86 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Інтерактивний Метроном це спеціально розроблена програма для оцінки віддачі і тренування тих функцій розуму, які безпосередньо впливають на концентрацію, увагу та планування рухів в часі і просторі (моторика). Поліпшення цих функцій корисно впливає як на рухові, так і на мовні здібності.
Ця програма отримала визнання в якості інструменту, що поліпшує контроль і координацію моторики, а також увагу, концентрацію і мовні функції.
 Метроном справляє позитивний вплив на пацієнтів з неврологічними розладами. Майже відразу була констатована надзвичайна корисність цього пристрою в роботі з дітьми з відхиленнями у розвитку і шкільними проблемами.
Він використовується в клініках і реабілітаційних центрах при лікуванні самих різний ушкоджень мозку, порушень відчуття рівноваги.
Використовується при проблемах з концентрацією уваги, координацією рухів, проблеми з мовою, проблеми з поведінкою, синдромах нав'язливих станів, заїкання.
меріканскіе вчені з'ясували, що у всіх цих проблем часто буває загальна причина - порушення функцій мозку, які відповідають за планування дій в часі, запам'ятовування і відтворення послідовностей дій.
Вчені вважають, що почуття часу і почуття ритму - основа для оволодіння будь-якими навичками, в тому числі читанням, листом і рахунком.
Якщо є проблеми з почуттям ритму і почуттям часу, то зазвичай страждає не тільки координація великих рухів, але і мова, і навіть розумова діяльність. Ці функції мозку можна тренувати.
Що відбувається під час занять?
Інтерактивний Метроном це система вправ, які користувач виконує в певному порядку і темпі.
Завданням людини, який тренується, є пристосування рухів кінцівок (рук і ніг) до ритму звуків, які він чує в навушниках. Вправи для ніг виконуються на спеціальному сенсорному килимку. В ході вправ для рук на долоні одягаються спеціальні рукавички з датчиками. Система отримує інформацію з датчиків і негайно передає зворотну інформацію.
 Різниця між реальним часом виконання вправ і ритмом, що генерується комп'ютером, становить мілісекунди. Отриманий результат вказує на точність відчуття часу у людини, який тренується.
На Україні метроном застосовується в декількох клініках. В зокрема-київський Центр Стимуляції Мозку вже давно працює з цієї інноваційна комп'ютерною програмою, розробленою американською корпорацією Interactive Metronome. З цією корпорацією і безпосереднім розробником «Центр стимуляції мозку» активно співпрацює вже не перший рік ....