Автор Тема: Особливі діти(синдром Дауна та інші генетичні захворювання): догляд,реабілітація  (Прочитано 9978 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Ольга780

  • Новенька Мамка
  • **
  • Повідомлень: 19
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ім’я ваших дітей і вік: Юля
  • Ваше справжнє ім’я: ольга
у моєї сусідки синок с синдромом дауна. чудовий хлопець, а мама за ним гарно доглядає. нещодавно розказувала що знайшла клініку де можна залишати хлопця на день а самій піти на роботу. дуже важко, для цього потрібно мати багато сил. таким мамам можна тільки зробити низький уклін
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 107
  • Поблагодарили: 85 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Усім привіт!
Дещо додам -інформацію що може бути корисна тим хто цікавиться нестандартними методами лікування дітей.
ми пройшли нещодавно курс лікування у остеопата.Поєднували з ткмп, а потім- робили БАК. Про ці методи можна прочитати самостійно-в інтернеті є багато інформації. ми все робили у тому же реабілітаційному центрі-Стимулювання Мозку. наразі- остеопат,нам дуже сподобався, вміє працювати навіть з дуже неспокійними та рухливими дітьми, моє крутько таки дало себе полікувати а на деяких сеансав ще й спав!
тож- остеопат Жук Олександр,
що вміє:
Корекція неврологічних розладів у дітей
Нейро-лімфатична рефлекторна терапія по точка Чепмена і Гудхарт
Вісцелярна остеопатія, 3 рівень: ендокринна, кардіоваскулярна системи, урологія та гінекологія
краніосакральна динаміка
краніосакральна біодинаміка
Традиційні і нетрадиційні види масажу
Мануальна терапія
Остеопатіческая корекція кісткових дисфункцій
Непрямий дитячий масаж
Рідинно -енергетичні техніки
Краніотерапіі
Загальний лікувальний масаж
Запис і Докладніше- по тел. +38 (092) 222-02-00)
 

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 107
  • Поблагодарили: 85 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
«Не вбивайте нас» - говорила в своїй промові на присудження почесного докторського ступеня університету Портленда Карен Гаффні, перша в історії жінка з синдромом Дауна, переплив Ла-Манш

Американка Карен Гаффні - перший в історії людина з синдромом Дауна, який переплив Ла-Манш, і перший серед таких же, як вона, які отримали почесний докторський ступінь.
І все ж, за її словами, «сміливість - це не головне. Іноді відвага - це тихий голос в кінці дня, говорить: «Я спробую ще раз завтра ...»
Карен Гаффні любить виступати перед публікою. Каже чітко і впевнено, і їй є що сказати. Адже з самого народження Карен багато разів доводилося боротися з помилками.

Дівчинка народилася з синдромом Дауна та вивихом стегон. За словами її мами, Барбари Гаффні, в 1977 році, коли народилася дочка, програми реабілітації дитини-інваліда для допомоги батькам були великою рідкістю. Але в місті Маунтін-В'ю, штат Каліфорнія, де тоді жила родина, така вже була.
Дізнавшись про додаткові потреби дитини, навчившись прийомам фізіотерапії і розумової стимуляції, батьки займалися з донькою весь вільний час.
«Коли дитина народжується з нормальним набором хромосом, ви не знаєте, яким буде його потенціал, - говорить Барбара Гаффні. - У немовляти з синдромом Дауна невідомо, яким буде вплив зайвої хромосоми. Найкраще, що ви можете зробити, - це працювати якомога більше, щоб цей вплив пом'якшити ».
Для реабілітації дочки Джим Гаффні використовував ... воду. Він навчив Карен плавати ще до того, як вона зробила перші кроки.
«Якось мама посадила її в ванну і подула в обличчя, змушуючи затримати подих, щоб полити голову водою, - згадує батько. - Пізніше, приблизно в 9 місяців, я зробив те ж саме, перед тим як занурити дочку в басейн. Ми працювали над контролем дихання задовго до того, як їй виповнився рік.

Карен сідала на дно басейну навпочіпки, потім відштовхувалася і спливала. Я ловив її, і це стало у нас грою. Моя впевненість в тому, що донька почувається комфортно у воді, росла з кожним днем ​​».

Наступним кроком було навчити Карен пересуватися в басейні. І з кожним уроком вона запливала все далі і далі. Дівчинка досягла таких успіхів, що, коли їй було чотири роки, дозволяла спочатку стрибати в воду іншим дітям, потім наздоганяла і переганяла їх.

«Для мене було дуже важливо плавати набагато швидше і довше, ніж більшість хлопців», - говорить сама Карен. «На землі» дівчинка не могла не відчувати себе слабкіше інших дітей. У воді ж їй не було рівних. Батьки говорили своїм дітям: «Подивіться на Карен, подивіться, як вона це робить!»
Хлопці, які не цікавилися дивною дівчинкою на суші, охоче грали з нею в воді. Вони були так вражені плаванням Карен, що вже не помічали її особливостей. Заняття в басейні допомогли дівчинці компенсувати проблеми з ногами і відновитися після декількох операцій.

«Потім ми приступили до плавання під водою, - розповідає Джим Гаффні. - Я кидав на дно яскраві іграшки, дочка пірнала, діставала їх і пливла назад до бортика - на одному диханні. Цей вид плавання творив чудеса - зміцнював тіло Карен, розвиваючи легені і серце ».
Програми раннього втручання в розвиток дитини-інваліда стали для Карен будівельним блоком. Вона і її сім'я почали в них брати участь, коли малятку було близько трьох місяців.
«Ми дізналися, як важливо спілкуватися з донькою, читати, розмовляти, заохочувати, - розповідає Барбара Гаффні. - У нас з'явилося відчуття терміновості. Перші роки важливий кожен день! »
Коли Карен виповнилося 3 роки, вона була зарахована в дошкільну програму Монтессорі в своєму районі. У 6 років дівчинка дізналася, що у неї синдром Дауна.
«Один хлопчик підійшов до мене і назвав розумово відсталою, - згадує вона. - Я не знала, що це означає ». Коли Карен запитала у батьків, вони пояснили, що це означає повільне навчання.
«Не вбивайте нас» - опублікована в одному з портлендського журналів (зима 2014 року) мова Карен Гаффні на присудження почесного докторського ступеня університету Портленда.
«Вони просто сказали, щоб я не звертала на це увагу, - згадує Карен. - Пізніше я зрозуміла, що мені доведеться працювати вдвічі старанніше, ніж іншим дітям, вдвічі складніше заводити друзів, і в два рази важче закінчити школу ».

До школи Карен вже вміла читати, писати і складати числа. Після уроків проводила дві години з репетитором. «Карен готувалася будинку більше часу, ніж інші діти, - згадує Барбара. - Ми використовували систему винагород, таких як фільми, поїздки до бабусі і дідуся, на пляж, щоб мотивувати дочку. І дочка змогла здати вступний іспит в 9-й клас St. Mary's Academy в Портленді ». Раніше в цій школі не було учнів з діагнозом Карен. Вона була першою.
«Все уроки були для мене дуже важкими, я навіть не була впевнена, що закінчу школу. Якось на уроці релігії вчителька сказала, що все наше життя - це дар Божий, а наші справи - відповідні подарунки Богу. І я подумала, може, моя навчанні буде першим подарунком Бога. Сподіваюся, він Йому сподобався! »
Гаффні закінчила не тільки школу, а й вуз, отримавши диплом помічника викладача, а в 2013-му стала почесним доктором університету Портленда.
Карен насилу спускається по сходах до басейну. Її стегна деформовані, тому коліна повернені всередину, а ступні - назовні. Але вона міцно стискає поручні і продовжує спускатися. У басейні їй комфортніше, ніж на землі. У воді вона відчуває себе сильною. Незалежною. Здатної. І не так сильно відрізняється від інших.

Карен пропливає майже 3 з половиною кілометри в день. На це їй потрібно близько години - менше, ніж пройти ту ж відстань пішки. Потім 30 хвилин займається на велотренажері.
Гаффні продовжує встановлювати рекорди. У 2009 році вона перепливла озеро Тахо шириною 14 з половиною кілометрів при температурі + 15 C. А ще - двічі стала золотою медалісткою Спеціальної Олімпіади штату Орегон в плаванні на довгі дистанції.

«Не дивлячись на всі досягнення, Карен не можна назвати сміливою, насправді вона дуже обережна, - каже її батько, Джим Гаффні. - Дочка збирає всю свою мужність, щоб зробити якийсь новий крок. Я чув, як вона умовляє себе: «Давай, Карен, не бійся, все буде в порядку». Я був свідком її боротьби з собою протягом багатьох років ».
«Але сміливість - це не головне, - переконана Карен. - Іноді відвага - це тихий голос в кінці дня, який каже: «Я спробую ще раз завтра ...»
У Гаффні є улюблений уривок з Євангелія від Іоанна, глава 9: «А коли Він проходив, побачив чоловіка, сліпого від народження. Учні Його спитали Його: Учителю! хто згрішив, він чи батьки його, що сліпим він родився? Ісус відповів: Не згрішив ані він, ні батьки його, але це для того, щоб на ньому діла Божі ».


КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР СТИМУЛЯЦІЇ МОЗКУ про орудувати кімнатою Сенсорної Стимуляції. Центр пропонує заняття з сенсорної корекції з спеціально навченими фахівцями.
 А також: консультації, реабилитація,ЛФК і масажі, остеопат і кінезітерапія, повний курс реабілітаційних занять для дітей з с-м Дауна.
Запис і Докладніше- по тел. +38 (092) 222-02-00)
 


Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 107
  • Поблагодарили: 85 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія
Методи лікування затримок розвитку мови і психо-мовного розвитку.

Лікарська терапія застосовується в багатьох випадках затримки психо-мовного розвитку, і в багатьох мовних відставаннях. Як правило, це препарати, що впливають на нейрони головного мозку, що живлять і формують їх, наприклад, «актовегін», «кортексин», «лецитин», «нейромультівіт» і т.д. А також лікарські засоби стимулюють діяльність мовних зон, такі як «когітум» та інше. Медикаментозне лікування призначається виключно лікарями, неврологами або психіатрами!
але є і альтернатива- немедикаментозні методики.

ТКМП і Метод Томатиса дозволяють відновлювати роботу окремих центрів головного мозку, тих, що відповідають за дикцію, мовну активність, словниковий запас і інтелектуальні здібності. Нерідко ефективність ТКМП підвищують додатковими методиками, такими як ВАК, Форбрейн, Інтайм.

Непогані результати, дають альтернативні методи Такеи як Остеопатія, робота з психологом.

Як правило, дітям з такими проблемами рідко допомагає виключно лікарська терапія, не підкріплена педагогічним участю. Основне завдання дефектолога - це підвищення психічного розвитку дитини: розумового, емоційного і соціального.

Спеціаліст коригує розвиток мови в потрібному руслі, запобігає появі вторинних відхилень і, пов'язаних з ними, труднощів в подальшому навчанні. В роботі дефектолог застосовує наочні, технічні, практичні засоби реабілітації, а самі корекційні заняття проводить за індивідуальним сценарієм в ігровій формі. Загальною методики, здатної допомогти всім без винятку не існує, в кожному окремому випадку потрібен індивідуальний підхід.

Спеціаліст задасть потрібний напрямок і навчить необхідним малюкові вправ, займатися з ним доведеться не просто щодня, а буквально щогодини. Дитина простіше йде на контакт з рідними людьми, більш охоче погоджується на співпрацю і яскравіше усвідомлює моменти, коли радує їх своїми успіхами.


(кликните для показа/скрытия)
 
Сказали спасибо: prosana

Offline Мишканорушка

  • Активна Мамка
  • ****
  • Повідомлень: 107
  • Поблагодарили: 85 раз
  • Репутація: +0/-0
    • Награды
  • Ваше справжнє ім’я: Юлія


 
Тести на визначення розумового та психоємоційного розвитку для особливих дітей
[/b]

Дитині, яка не говорить, дуже часто ставлять діагноз «Розумова відсталість». Звичайно, оцінка можливостей і потенціалу такого дитини утруднена, але некоректний діагноз ускладнить подальше навчання дитини в спеціалізованих школах. В даний час існує спеціальний тест, що дозволяє працювати з неговорящімі дітьми і дати можливість кожній дитині отримувати відповідну освіту і навчання.
Тест LEITER - 3 дозволяє оцінити інтелектуальні здібності та потенціал людини, а не його знання.
Цей тест унікальний наявністю профілів зростання, які допомагають оцінити розвиток в динаміці.
Використовується для діагностики дітей з аутизмом та розладами мовлення.
Leiter-3 має високу конкурентну валідність з іншими еталонами оцінки інтелекту, такими, як WISC-IV, WAIS-IV Матриці Равена.
Час проведення тесту: 45 хвилин - оцінка невербальних розумових здібностей і 30 хвилин - блок завдань на оцінку Уваги / Пам'яті.
Можна використовувати з дітьми від 3 років.
ЯК ПРОХОДИТЬ ТЕСТУВАННЯ.
За столом, з використанням стимульного матеріалу. Батьки не відволікають дитину, по можливості не присутні, тому що необхідно створити атмосферу, в якій дитина зможе максимально зосередитися.
Завдання розбиті по відповідно до віку.
Кількість зустрічей для проведення повної діагностики - 3, кожна зустріч триває 45-50 хвилин.
пройти тест можна в Київському Центрі Стимуляції Мозку

(кликните для показа/скрытия)